♡ Skravletråd JUNI ♡

Min del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.

Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.

Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
5edf7f75eb2f49230f6ae1ad533dfa56.jpg
a6fb7bf30ccf69965f7f33570b77dfbd.jpg
6d72efdcd5e09c669bc408174822dca9.jpg
Så mye nydelige klær, snuppa her hadde ihvertfall kommet med gledeshyl [emoji6]

Tenker når eldste kommer hjem vi går bort til biblioteket sammen så vi kan forhøre oss om sommerles kampanjen. Har registrert hu da. Men jeg vil vite mer om det :D Kan vi gå å hente minste på sfo etterpå.

Snakka med mannen og tar minste hjemme hele ferien. Null sfo etter skoleslutt. Så da blir det 2 mnd ferie på begge barna. Det blir nok godt for de. Minste kan bli med pappaen litt på jobb også hu. Kjøre lastebil. Det hu vil når hu blir stor sier hu :D
Godt når de liker å lese [emoji4]

Håper på en fin sommer da [emoji4]

Lettvint middag.

Ferske reker, majones, egg og salat med brød. Nom!

Lettvint middag.

Ferske reker, majones, egg og salat med brød. Nom!

Åååh[emoji7] nå fikk jeg lyst på reker, bare så synd det bare er jeg som liker det her i huset[emoji15] eller snuppa har vel egentlig ikke smakt enda da.

Godt når de liker å lese [emoji4]

Håper på en fin sommer da [emoji4]
Hu lånte ikke mindre enn 8 bøker denne gang da [emoji23][emoji23][emoji7] Veldig kjekt når de liker å lese. Så da dyrker jeg hobbyen hennes mens den er der. Håper ikke den forsvinner da.

Åååh[emoji7] nå fikk jeg lyst på reker, bare så synd det bare er jeg som liker det her i huset[emoji15] eller snuppa har vel egentlig ikke smakt enda da.
Å. Liker han krabbe da? Kan jo ha bådr og av det evnt :)

Er kjempegodt ja. Og vet butikken her fikk rekene fra havet i dag [emoji7] Fersk som bare det.

Hu lånte ikke mindre enn 8 bøker denne gang da [emoji23][emoji23][emoji7] Veldig kjekt når de liker å lese. Så da dyrker jeg hobbyen hennes mens den er der. Håper ikke den forsvinner da.
Så bra! Viktig å dyrke lese hobby ja! [emoji4]

Back
Topp