Ikke i bruk
Forumet er livet
StraksGod ettermiddag jenter.
Er det blitt sagt noe om når trekningen er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StraksGod ettermiddag jenter.
Er det blitt sagt noe om når trekningen er?
Så mye nydelige klær, snuppa her hadde ihvertfall kommet med gledeshyl [emoji6]Min del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.
Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.
Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
Godt når de liker å lese [emoji4]Tenker når eldste kommer hjem vi går bort til biblioteket sammen så vi kan forhøre oss om sommerles kampanjen. Har registrert hu da. Men jeg vil vite mer om det Kan vi gå å hente minste på sfo etterpå.
Snakka med mannen og tar minste hjemme hele ferien. Null sfo etter skoleslutt. Så da blir det 2 mnd ferie på begge barna. Det blir nok godt for de. Minste kan bli med pappaen litt på jobb også hu. Kjøre lastebil. Det hu vil når hu blir stor sier hu
Det gjorde mi ogsåSå mye nydelige klær, snuppa her hadde ihvertfall kommet med gledeshyl [emoji6]
Hahaha. Merkelig det der [emoji87]
Fins da de som har fått barn som både i 50 og 60 årene [emoji23]Hoho![emoji23] jo det er det faktisk[emoji85]
Lettvint middag.
Ferske reker, majones, egg og salat med brød. Nom!
Hu lånte ikke mindre enn 8 bøker denne gang da [emoji23][emoji23][emoji7] Veldig kjekt når de liker å lese. Så da dyrker jeg hobbyen hennes mens den er der. Håper ikke den forsvinner da.Godt når de liker å lese [emoji4]
Håper på en fin sommer da [emoji4]
Morsomt med mange pakker [emoji4]Vært å henta pakke i dag og[emoji16]
Å. Liker han krabbe da? Kan jo ha bådr og av det evntÅååh[emoji7] nå fikk jeg lyst på reker, bare så synd det bare er jeg som liker det her i huset[emoji15] eller snuppa har vel egentlig ikke smakt enda da.
Så bra da! [emoji4]Det gjorde mi også
Lettvint men utrolig godt!Lettvint middag.
Ferske reker, majones, egg og salat med brød. Nom!
Så bra! Viktig å dyrke lese hobby ja! [emoji4]Hu lånte ikke mindre enn 8 bøker denne gang da [emoji23][emoji23][emoji7] Veldig kjekt når de liker å lese. Så da dyrker jeg hobbyen hennes mens den er der. Håper ikke den forsvinner da.
Det er jeg også [emoji4]God ettermiddag, Musemor[emoji4]
Nei, bare at det ble ila dagen vel? Så spennende[emoji28]
Så godt. Og så lenge siden vi har hatt reker [emoji7] Er helst bare når varmen kommer vi kjøper. Så er vel nærmere ett år siden nå [emoji33][emoji7]Lettvint men utrolig godt!
Jippi.Straks
Ei pingles dagbok og alle bøkene med narnia [emoji1] Må vel se narnia filmene også etterpå da [emoji1]Så bra! Viktig å dyrke lese hobby ja! [emoji4]
Jeg også. Men snart middag. Så da håper jeg at det er ute når middagen er oppspist Har venta og venta i spenning hele dag [emoji56][emoji1]Jippi.
Venter i spenning [emoji4]
GRATULERER MED VESKE!!!!!!Jeg også. Men snart middag. Så da håper jeg at det er ute når middagen er oppspist Har venta og venta i spenning hele dag [emoji56][emoji1]