♡ Skravletråd JUNI ♡

Å. Liker han krabbe da? Kan jo ha bådr og av det evnt :)

Er kjempegodt ja. Og vet butikken her fikk rekene fra havet i dag [emoji7] Fersk som bare det.

Han gjør ikke det heller, så blir dårlig med der her. Blir liksom ikke til at jeg spiser det alene[emoji85]
Åååh, ferske reker er jo aller best[emoji7][emoji7] skjelden kost her midt i hedmark[emoji85]

Nope det blir ikke før sept/okt. Vi får besøk her av familie og så reiser vi sammen østover. Gøteborg og daftø m.m. Også Kypros i aug med vennepar .

Høres ut som masse fine ferieturer[emoji1]

Ja får uansett 2 t for oppmøte og har kort vei så da var det en grei deal . Sørget da for i samme slengen om å si at ja men da må jeg få avspasere den og den dagen ;) liten sleip fisk

Litt sleip må man være[emoji12]

Min del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.

Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.

Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
5edf7f75eb2f49230f6ae1ad533dfa56.jpg
a6fb7bf30ccf69965f7f33570b77dfbd.jpg
6d72efdcd5e09c669bc408174822dca9.jpg
Hadde handlet litt ja

Tenker når eldste kommer hjem vi går bort til biblioteket sammen så vi kan forhøre oss om sommerles kampanjen. Har registrert hu da. Men jeg vil vite mer om det :D Kan vi gå å hente minste på sfo etterpå.

Snakka med mannen og tar minste hjemme hele ferien. Null sfo etter skoleslutt. Så da blir det 2 mnd ferie på begge barna. Det blir nok godt for de. Minste kan bli med pappaen litt på jobb også hu. Kjøre lastebil. Det hu vil når hu blir stor sier hu :D
Deilig med lang ferie

Jeg er ikke uenig med deg.
Og sykemelding er uaktuelt når jeg har den jobben jeg har. Dette er en lystbetont jobb uten fysisk aktivitet, så det går bra. Men ganske mye er allerede deligert bort ja. Jeg gjør jo mer enn det dere ser her ;)
Som mamma så drar jeg heller på cuppen og er i sengs noen dager når jeg kommer hjem, enn å ikke dra. Men jeg lover å ta det med ro på tur ;)
Jeg vet du gjør mer enn vi ser. Og glad du har delegert bort. Skjønner at du drar. Men håper du tar det med ro. God bedring og lykke til.

Back
Topp