God morgen! Nå er det sommer
Det er så deilig!![emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Nå er det sommer
Å. Liker han krabbe da? Kan jo ha bådr og av det evnt
Er kjempegodt ja. Og vet butikken her fikk rekene fra havet i dag [emoji7] Fersk som bare det.
God morgen damer. Topp 200 juni er nå ute.
Mai blir trukket litt seinere i dag
Da har jeg senket bunnen på senga for han klatret nå over i vår seng noe jeg ikke helt like, men føles så rart at lille babyen min ikke er så liten lengre [emoji54]
Kan ikke skravle denne mnd omtrent
Jeg også. Men snart middag. Så da håper jeg at det er ute når middagen er oppspist Har venta og venta i spenning hele dag [emoji56][emoji1]
Ikke helt etter planen. Nå nærmer det seg tid for trilletur med lillemor.
Hun bar sovet på fanget mitt en halvtime...
Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt
Nope det blir ikke før sept/okt. Vi får besøk her av familie og så reiser vi sammen østover. Gøteborg og daftø m.m. Også Kypros i aug med vennepar .
Ja får uansett 2 t for oppmøte og har kort vei så da var det en grei deal . Sørget da for i samme slengen om å si at ja men da må jeg få avspasere den og den dagen liten sleip fisk
Ka jeg ogsåDen jeg kunne tenkt mest i grunn.
Kan bo ikkedet når jrg må lighe så langt nedeMå jo skravle [emoji54]
Å det er jo bsre ett par dager tilMen vi vil vinne den vanngreia og må under 76 plass, mao sånn ca 300 innlegg...
Hadde handlet litt jaMin del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.
Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.
Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
Deilig med lang ferieTenker når eldste kommer hjem vi går bort til biblioteket sammen så vi kan forhøre oss om sommerles kampanjen. Har registrert hu da. Men jeg vil vite mer om det Kan vi gå å hente minste på sfo etterpå.
Snakka med mannen og tar minste hjemme hele ferien. Null sfo etter skoleslutt. Så da blir det 2 mnd ferie på begge barna. Det blir nok godt for de. Minste kan bli med pappaen litt på jobb også hu. Kjøre lastebil. Det hu vil når hu blir stor sier hu
Det går jo bare ikkeÅ det er jo bsre ett par dager til
Jeg vet du gjør mer enn vi ser. Og glad du har delegert bort. Skjønner at du drar. Men håper du tar det med ro. God bedring og lykke til.Jeg er ikke uenig med deg.
Og sykemelding er uaktuelt når jeg har den jobben jeg har. Dette er en lystbetont jobb uten fysisk aktivitet, så det går bra. Men ganske mye er allerede deligert bort ja. Jeg gjør jo mer enn det dere ser her
Som mamma så drar jeg heller på cuppen og er i sengs noen dager når jeg kommer hjem, enn å ikke dra. Men jeg lover å ta det med ro på tur
Altformangeplaner herIkke så mye annet enn litt jobb. Resten er åpent og en sommerfest i barnehagen. Du da?
Det blir det sikkertSå gøy med bursdag
Tusen takk [emoji6]Jeg vet du gjør mer enn vi ser. Og glad du har delegert bort. Skjønner at du drar. Men håper du tar det med ro. God bedring og lykke til.