♡ Skravletråd JUNI ♡

Gjør det[emoji4] takk, bare så dumt det alltid havner så mye mer med i den handlekurven[emoji23][emoji85]
Hahaha fort gjort. Jeg gikk med den tanken å kun kjøpe strikkebok i dag. Ble 2000 kr dyrere enn det jeg tenkte... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]

Sol, varme, strand og bade må være noe av det jeg liker aller best[emoji7] slik sett bort i fra ungen min, kjæresten og familien[emoji6] synd sommeren i norge er så kald, ellers hadde nok dommeren tronet over våren[emoji4]

Jeg er helt enig! Sommer, sol og strandliv! :D

Hahaha fort gjort. Jeg gikk med den tanken å kun kjøpe strikkebok i dag. Ble 2000 kr dyrere enn det jeg tenkte... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]

Fort gjort, jeg var på me&i-møte her og det og ble 2000 mer enn jeg tenkte[emoji23][emoji85]

Åh? Det var kjipt da [emoji87] Hater å sende i retur. Blir så mye ekstra arbeid da.

Noe var for stort og så var det ei bukse jeg var veldig usikker på, og fant ut at jeg ikke kommer til å bruke den så mye. Så da sender jeg den tilbake, da det andre uansett må sendes i retur.

Noe var for stort og så var det ei bukse jeg var veldig usikker på, og fant ut at jeg ikke kommer til å bruke den så mye. Så da sender jeg den tilbake, da det andre uansett må sendes i retur.
Best det. Ikke noe poeng å bruke penger på noe man vet ikke blir brukt.

Å så veldig. Kunne tenkt meg å gått enda mer amok. Var mye søte kjoler også. Men hu har sikkert 30 stk... [emoji23]

Mhm[emoji28] trodde mi hadde arva mange kjoler jeg, men da jeg så litt nøyere på dem så var det noen som ikke var så fine[emoji85]

Synes ikke det virker helt lovende jeg, egentlig. Lov meg å ta hensyn til deg selv som best du kan og når dere kommer hjem. Og ta evt mot sykemelding likevel. For forumet klarer seg med moderatorene et par dager vel så du kan rett og slett fokusere på å bli frisk?
Jeg er ikke uenig med deg.
Og sykemelding er uaktuelt når jeg har den jobben jeg har. Dette er en lystbetont jobb uten fysisk aktivitet, så det går bra. Men ganske mye er allerede deligert bort ja. Jeg gjør jo mer enn det dere ser her ;)
Som mamma så drar jeg heller på cuppen og er i sengs noen dager når jeg kommer hjem, enn å ikke dra. Men jeg lover å ta det med ro på tur ;)

Back
Topp