>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så gøyVært å henta pakke i dag og[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyVært å henta pakke i dag og[emoji16]
Hahaha fort gjort. Jeg gikk med den tanken å kun kjøpe strikkebok i dag. Ble 2000 kr dyrere enn det jeg tenkte... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]Gjør det[emoji4] takk, bare så dumt det alltid havner så mye mer med i den handlekurven[emoji23][emoji85]
Så gøy
Sol, varme, strand og bade må være noe av det jeg liker aller best[emoji7] slik sett bort i fra ungen min, kjæresten og familien[emoji6] synd sommeren i norge er så kald, ellers hadde nok dommeren tronet over våren[emoji4]
Hahaha fort gjort. Jeg gikk med den tanken å kun kjøpe strikkebok i dag. Ble 2000 kr dyrere enn det jeg tenkte... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
Åh? Det var kjipt da [emoji87] Hater å sende i retur. Blir så mye ekstra arbeid da.Ja[emoji16][emoji16] bare synd halvparten må sendes inn igjen[emoji85]
Ikke sant!? [emoji33][emoji23] Så raskt går det til tider. HahaFort gjort, jeg var på me&i-møte her og det og ble 2000 mer enn jeg tenkte[emoji23][emoji85]
Åh? Det var kjipt da [emoji87] Hater å sende i retur. Blir så mye ekstra arbeid da.
Ikke sant!? [emoji33][emoji23] Så raskt går det til tider. Haha
Best det. Ikke noe poeng å bruke penger på noe man vet ikke blir brukt.Noe var for stort og så var det ei bukse jeg var veldig usikker på, og fant ut at jeg ikke kommer til å bruke den så mye. Så da sender jeg den tilbake, da det andre uansett må sendes i retur.
Jeg er helt enig! Sommer, sol og strandliv!
Å så veldig. Kunne tenkt meg å gått enda mer amok. Var mye søte kjoler også. Men hu har sikkert 30 stk... [emoji23]Fort gjort[emoji28] men er så mye fint da[emoji23][emoji23][emoji23]
Å så veldig. Kunne tenkt meg å gått enda mer amok. Var mye søte kjoler også. Men hu har sikkert 30 stk... [emoji23]
Best det. Ikke noe poeng å bruke penger på noe man vet ikke blir brukt.
God ettermiddag jenter.
Er det blitt sagt noe om når trekningen er?
Hahaha. Merkelig det der [emoji87]Mhm[emoji28] trodde mi hadde arva mange kjoler jeg, men da jeg så litt nøyere på dem så var det noen som ikke var så fine[emoji85]
Ikke noe annet enn at den kommer når den kommer [emoji85] Følee jeg sjekker ofte nåGod ettermiddag jenter.
Er det blitt sagt noe om når trekningen er?
Såpass ja! [emoji56]Nei, og jeg får tre av yndlingsbuksa for prisen på den ene[emoji6] så da var jeg ikke i tvil.
Jeg er ikke uenig med deg.Synes ikke det virker helt lovende jeg, egentlig. Lov meg å ta hensyn til deg selv som best du kan og når dere kommer hjem. Og ta evt mot sykemelding likevel. For forumet klarer seg med moderatorene et par dager vel så du kan rett og slett fokusere på å bli frisk?