>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Fant grei blanding på hm i dag da. Orka ikke tråle gjennom alt der [emoji23]Dem har jo kun lyse klær til jenter[emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant grei blanding på hm i dag da. Orka ikke tråle gjennom alt der [emoji23]Dem har jo kun lyse klær til jenter[emoji85][emoji85]
Nei egentlig ikke, men har vært der myeBor du i nærheten? [emoji56]
Greit senter å bruke tid og penger på [emoji56][emoji1]Nei egentlig ikke, men har vært der mye
Ikke så mye annet enn litt jobb. Resten er åpent og en sommerfest i barnehagen. Du da?Planer for juni?
Så gøy med bursdagFår gå å finne frem bursdagsklær til det barnet mitt
Takk som spør, går egentlig ikke så greit akkurat nå så jeg er litt stresset. Men har fått pakket alt vi skal ha med. Drar kl 17 i morgen.Iler avsted for å sjekke
Men hvordan går det? Torsdag.
Når må dere reise på cup, i morgen kveld eller lørdag morgen?
Synes ikke det virker helt lovende jeg, egentlig. Lov meg å ta hensyn til deg selv som best du kan og når dere kommer hjem. Og ta evt mot sykemelding likevel. For forumet klarer seg med moderatorene et par dager vel så du kan rett og slett fokusere på å bli frisk?Takk som spør, går egentlig ikke så greit akkurat nå så jeg er litt stresset. Men har fått pakket alt vi skal ha med. Drar kl 17 i morgen.
Ikke den største utgiften ved å kjøpe da [emoji6] og hvordan skulle jeg da fått kunne vinne stelleveska? [emoji23]Men vi vil vinne den vanngreia og må under 76 plass, mao sånn ca 300 innlegg...
Like greit det da [emoji4]Nei. Hun sov en god time på meg.
Kos det også da, og ikke noe kjekt vær å gå tur i uansett...
Wow, 1, juni klokka 08.30, og allerede 8 sider med skravling! Dette lover godt!
Her skinner sola i den første sommermnd i år! For en herlig dag! Jeg har en jobb som gjør at jeg kan jobbe ute hele sommeren og inne hele vinteren, ogdet passer meg ypperlig!
Spørs hvor lenge jeg kan jobbe ute i felt, da vi venter første mini i desember, er 10+4 i dag og venter på den "magiske" 12 uker'n!
Hvordan er været hos dere?
Er ikke så glad i den
Aldri for sent vel [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha ja. Takler det ikke. Kan godt kose litt. Men det går ikke lange tiden før vi tar rumpene mot hverandre og legger oss hver vår vei [emoji23] Vi er så romantiske.
Takler heller ikke bli pusta på. Så bygger opp en vegg av dyna mi mellom oss da [emoji56][emoji56]
Fant grei blanding på hm i dag da. Orka ikke tråle gjennom alt der [emoji23]
God morgen
Helt klart godt å vite vi er flere der [emoji23]Haha, skylle tro du beskrev oss[emoji23][emoji23] godt vi er flere[emoji6]
Finner mye gøy på nett også ja [emoji1] Lykke til i jaktaDårlig på hm her, og de andre butikkene er det stort sett lyst. Så må nok ty til nettet pluss gå i gutteavdelingen skal jeg finne noe som ikke blir ødelagt etter en gang[emoji28]
Helt klart godt å vite vi er flere der [emoji23]
Finner mye gøy på nett også ja [emoji1] Lykke til i jakta