♡ Skravletråd JUNI ♡

Iler avsted for å sjekke :-)

Men hvordan går det? Torsdag.
Når må dere reise på cup, i morgen kveld eller lørdag morgen?
Takk som spør, går egentlig ikke så greit akkurat nå så jeg er litt stresset. Men har fått pakket alt vi skal ha med. Drar kl 17 i morgen. ;)

Takk som spør, går egentlig ikke så greit akkurat nå så jeg er litt stresset. Men har fått pakket alt vi skal ha med. Drar kl 17 i morgen. ;)
Synes ikke det virker helt lovende jeg, egentlig. Lov meg å ta hensyn til deg selv som best du kan og når dere kommer hjem. Og ta evt mot sykemelding likevel. For forumet klarer seg med moderatorene et par dager vel så du kan rett og slett fokusere på å bli frisk?

Men vi vil vinne den vanngreia og må under 76 plass, mao sånn ca 300 innlegg...
Ikke den største utgiften ved å kjøpe da [emoji6] og hvordan skulle jeg da fått kunne vinne stelleveska? [emoji23]

Wow, 1, juni klokka 08.30, og allerede 8 sider med skravling! Dette lover godt!

Her skinner sola i den første sommermnd i år! For en herlig dag! Jeg har en jobb som gjør at jeg kan jobbe ute hele sommeren og inne hele vinteren, ogdet passer meg ypperlig!

Spørs hvor lenge jeg kan jobbe ute i felt, da vi venter første mini i desember, er 10+4 i dag og venter på den "magiske" 12 uker'n!

Hvordan er været hos dere?

Strålende sommer her også[emoji1]
Gratulerer med desemberbaby i magen[emoji7]

Er ikke så glad i den

Sol, varme, strand og bade må være noe av det jeg liker aller best[emoji7] slik sett bort i fra ungen min, kjæresten og familien[emoji6] synd sommeren i norge er så kald, ellers hadde nok dommeren tronet over våren[emoji4]

Haha ja. Takler det ikke. Kan godt kose litt. Men det går ikke lange tiden før vi tar rumpene mot hverandre og legger oss hver vår vei [emoji23] Vi er så romantiske.

Takler heller ikke bli pusta på. Så bygger opp en vegg av dyna mi mellom oss da [emoji56][emoji56]

Haha, skylle tro du beskrev oss[emoji23][emoji23] godt vi er flere[emoji6]

Fant grei blanding på hm i dag da. Orka ikke tråle gjennom alt der [emoji23]

Dårlig på hm her, og de andre butikkene er det stort sett lyst. Så må nok ty til nettet pluss gå i gutteavdelingen skal jeg finne noe som ikke blir ødelagt etter en gang[emoji28]

Dårlig på hm her, og de andre butikkene er det stort sett lyst. Så må nok ty til nettet pluss gå i gutteavdelingen skal jeg finne noe som ikke blir ødelagt etter en gang[emoji28]
Finner mye gøy på nett også ja [emoji1] Lykke til i jakta :)

Back
Topp