♡ Skravletråd JUNI ♡

Den RL jakken jeg kjøpte til frøkna var så søt på. Også litt lang, men så ut som den skulle være sånn . Og brettet opp armene . Så den kan hun nok ha neste vår/sommer og. Veldig greit det med dyre plagg :)

Åhh ja kult med bilder :):) Hehe er ikke sjokka over siste ;)
Den var planen da. Den kosta 399 kr her i den lokale sjappa. På ark.no kosta den 169 kr. Men på butikken hadde de den til 129 kr akkurat i dag. Den skreik om å bli kjøpt da syns jeg [emoji7]

Den RL jakken jeg kjøpte til frøkna var så søt på. Også litt lang, men så ut som den skulle være sånn . Og brettet opp armene . Så den kan hun nok ha neste vår/sommer og. Veldig greit det med dyre plagg :)
Åja. Kjekt når de varer litt :D

Den var planen da. Den kosta 399 kr her i den lokale sjappa. På ark.no kosta den 169 kr. Men på butikken hadde de den til 129 kr akkurat i dag. Den skreik om å bli kjøpt da syns jeg [emoji7]
Ja det er lov da ;)

Kjekt med ting man kan ha lenge [emoji4]

Ja skjønner. Blir jo sånn :) hvilken sandkasse har dere?
En som forrige eier, eller hun før dem, har bygget på stedet.

Lurer på å bytte ut med en sånn med lokk. I alle fall grave ut av den. Det er mer gress enn sand der, lite brukt de siste årene og var allerede under forfall da vi flyttet inn

En som forrige eier, eller hun før dem, har bygget på stedet.

Lurer på å bytte ut med en sånn med lokk. I alle fall grave ut av den. Det er mer gress enn sand der, lite brukt de siste årene og var allerede under forfall da vi flyttet inn
Ahh ja. Vi har med lokk. Ikke store saken,men fungerer greit for mine 2 . Hovedsakelig minste som bruker mest også.

Blir noe bakvendt syns jeg. Da kan jeg ikke bare hoppe rett inn i en samtale jo [emoji23]
Gruppe-pm selvsagt :-)

men umulig å få med alle, ut uten tvil en sånn "indre kjerne" så absolutt ikke inkluderende eller hyggelig.

Får heller klare oss uten, og tenke på ar tanken var å ha premier fine premier, også for dem som ikke er på toppen i aktivitet. Vinner de blir de obs på topp 100 og kanskje mer aktive fremover ;-)

Back
Topp