Så bra [emoji4]Ja de er flinke på det faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji4]Ja de er flinke på det faktisk
Den var planen da. Den kosta 399 kr her i den lokale sjappa. På ark.no kosta den 169 kr. Men på butikken hadde de den til 129 kr akkurat i dag. Den skreik om å bli kjøpt da syns jeg [emoji7]Åhh ja kult med bilder Hehe er ikke sjokka over siste
Mi er gravid nå, men vil ikke ha ullLillesøster har ikke begynt med babyer enda. Har ett håp om å strikke til hu når den dagen kommer [emoji7] Bare få seg mann først da [emoji23]
Åja. Kjekt når de varer littDen RL jakken jeg kjøpte til frøkna var så søt på. Også litt lang, men så ut som den skulle være sånn . Og brettet opp armene . Så den kan hun nok ha neste vår/sommer og. Veldig greit det med dyre plagg
Ja det er lov daDen var planen da. Den kosta 399 kr her i den lokale sjappa. På ark.no kosta den 169 kr. Men på butikken hadde de den til 129 kr akkurat i dag. Den skreik om å bli kjøpt da syns jeg [emoji7]
Ja helt klartÅja. Kjekt når de varer litt
Også bare slutta vi å skravle? [emoji54]Så sent ja. Kunne egentlig holdt deg med lag mye lengre. Sovna sikkert ikke før nærmere 0230 uansett [emoji23]
Hehe du og?Ikke du også [emoji54]
Vel. Jeg sa god natt og du svarte aldri [emoji23] Så da prøvde jeg veeeeldig å sovne gitt. Og det gikk til slutt da [emoji23][emoji25]Også bare slutta vi å skravle? [emoji54]
Kjekt med ting man kan ha lenge [emoji4]Den RL jakken jeg kjøpte til frøkna var så søt på. Også litt lang, men så ut som den skulle være sånn . Og brettet opp armene . Så den kan hun nok ha neste vår/sommer og. Veldig greit det med dyre plagg
Finnes annet å strikke i da Vil hu ikke ha ull? Det er jo så godt på vinterstid joMi er gravid nå, men vil ikke ha ull
Ja helt klart.Kjekt med ting man kan ha lenge [emoji4]
Ja bambusgarn . Neida veganer og ull er farlig skjønner duFinnes annet å strikke i da Vil hu ikke ha ull? Det er jo så godt på vinterstid jo
Aha. Jojo [emoji14] Hver sin meningJa bambusgarn . Neida veganer og ull er farlig skjønner du
Yes mine har hovedsakelig bare ull. Noe bambus, men det kun for de plaggene var søteAha. Jojo [emoji14] Hver sin mening
En som forrige eier, eller hun før dem, har bygget på stedet.Ja skjønner. Blir jo sånn hvilken sandkasse har dere?
Ahh ja. Vi har med lokk. Ikke store saken,men fungerer greit for mine 2 . Hovedsakelig minste som bruker mest også.En som forrige eier, eller hun før dem, har bygget på stedet.
Lurer på å bytte ut med en sånn med lokk. I alle fall grave ut av den. Det er mer gress enn sand der, lite brukt de siste årene og var allerede under forfall da vi flyttet inn
Gruppe-pm selvsagtBlir noe bakvendt syns jeg. Da kan jeg ikke bare hoppe rett inn i en samtale jo [emoji23]