Blir nok min løsning også detHehe nei minus det Neida jeg får kjøpe selv eller smile pent til mamma(igjen) og gå for vesken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok min løsning også detHehe nei minus det Neida jeg får kjøpe selv eller smile pent til mamma(igjen) og gå for vesken
Kan jeg også, men kjenner ingen som skal ha babyKan godt vinne strikkepakke jeg. Selv om jeg ikke har babyer lengre. Men gøy da [emoji14] Haha
Men vi vil vinne den vanngreia og må under 76 plass, mao sånn ca 300 innlegg...Må jo skravle [emoji54]
Nei. Hun sov en god time på meg.Fikk dere gå tur?
Ikke farlig.Ja bambusgarn . Neida veganer og ull er farlig skjønner du
Min yngste har hatt en del bambus. Innmari deilig og mykt.Yes mine har hovedsakelig bare ull. Noe bambus, men det kun for de plaggene var søte
Jada sant, men jeg pleier bare kverulere med at det er farlig til henne ja min søster og mann har også hatt, 2 stk. Hvor den ene var hjemløs.Ikke farlig.
Men feil.
Fordi det er feil å holde dyr for menneskets skyld.
Men min veganske svigerinne bruker noe ull undertøy. Og har katt.
Åh jada . Det er herlige plagg. Har selv pysj fra lilleba.Min yngste har hatt en del bambus. Innmari deilig og mykt.
Ja, også fikk hun eksem av ull.
Begge deler her også. Liker godt bambus. Er så mykt [emoji7]Yes mine har hovedsakelig bare ull. Noe bambus, men det kun for de plaggene var søte
Helt sant. Så enig med deg [emoji1]Gruppe-pm selvsagt
men umulig å få med alle, ut uten tvil en sånn "indre kjerne" så absolutt ikke inkluderende eller hyggelig.
Får heller klare oss uten, og tenke på ar tanken var å ha premier fine premier, også for dem som ikke er på toppen i aktivitet. Vinner de blir de obs på topp 100 og kanskje mer aktive fremover ;-)
Kommer en tid vi blir besteforeldre også [emoji23]Kan jeg også, men kjenner ingen som skal ha baby
Ja . Har en pysj fra Lilleba. Helt fantastiskBegge deler her også. Liker godt bambus. Er så mykt [emoji7]
Oi så mye. Nå blir hun nok glad . Åhhh paelasMin del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.
Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.
Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
De er jo så fine også [emoji7]Ja . Har en pysj fra Lilleba. Helt fantastisk
Tror jeg også hu blir. Men vedder på eldste kommer hjem og blir sur for minste fikk mest. Hu har selv glemt jeg brukte for en mnds tid siden 1500 kr på sommertøy til hu kan du tro [emoji23]Oi så mye. Nå blir hun nok glad . Åhhh paelas[emoji173]️[emoji173]️
Åh såpass
Overhode ikke begge har vært våken og da spesielt minste. Våken 2t i natt
Haha helt sant ! Tror jeg også satser på litt mørkere. Hu har funnet en moldhaug å leke i [emoji85]