♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja bambusgarn . Neida veganer og ull er farlig skjønner du ;)
Ikke farlig.
Men feil.
Fordi det er feil å holde dyr for menneskets skyld.

Men min veganske svigerinne bruker noe ull undertøy. Og har katt.

Yes mine har hovedsakelig bare ull. Noe bambus, men det kun for de plaggene var søte :D
Min yngste har hatt en del bambus. Innmari deilig og mykt.

Ja, også fikk hun eksem av ull.

Ikke farlig.
Men feil.
Fordi det er feil å holde dyr for menneskets skyld.

Men min veganske svigerinne bruker noe ull undertøy. Og har katt.
Jada sant, men jeg pleier bare kverulere med at det er farlig til henne ;) ja min søster og mann har også hatt, 2 stk. Hvor den ene var hjemløs.

Yes mine har hovedsakelig bare ull. Noe bambus, men det kun for de plaggene var søte :D
Begge deler her også. Liker godt bambus. Er så mykt [emoji7]

Gruppe-pm selvsagt :-)

men umulig å få med alle, ut uten tvil en sånn "indre kjerne" så absolutt ikke inkluderende eller hyggelig.

Får heller klare oss uten, og tenke på ar tanken var å ha premier fine premier, også for dem som ikke er på toppen i aktivitet. Vinner de blir de obs på topp 100 og kanskje mer aktive fremover ;-)
Helt sant. Så enig med deg [emoji1]

Min del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.

Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.

Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
5edf7f75eb2f49230f6ae1ad533dfa56.jpg
a6fb7bf30ccf69965f7f33570b77dfbd.jpg
6d72efdcd5e09c669bc408174822dca9.jpg

Min del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.

Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.

Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
5edf7f75eb2f49230f6ae1ad533dfa56.jpg
a6fb7bf30ccf69965f7f33570b77dfbd.jpg
6d72efdcd5e09c669bc408174822dca9.jpg
Oi så mye. Nå blir hun nok glad . Åhhh paelas❤️❤️

Oi så mye. Nå blir hun nok glad . Åhhh paelas[emoji173]️[emoji173]️
Tror jeg også hu blir. Men vedder på eldste kommer hjem og blir sur for minste fikk mest. Hu har selv glemt jeg brukte for en mnds tid siden 1500 kr på sommertøy til hu kan du tro [emoji23]

Har sikla på den boka lenge nå [emoji7][emoji7]

Tenker når eldste kommer hjem vi går bort til biblioteket sammen så vi kan forhøre oss om sommerles kampanjen. Har registrert hu da. Men jeg vil vite mer om det :D Kan vi gå å hente minste på sfo etterpå.

Snakka med mannen og tar minste hjemme hele ferien. Null sfo etter skoleslutt. Så da blir det 2 mnd ferie på begge barna. Det blir nok godt for de. Minste kan bli med pappaen litt på jobb også hu. Kjøre lastebil. Det hu vil når hu blir stor sier hu :D

Back
Topp