>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahahaha!!! [emoji23][emoji23][emoji23] Men jeg vil du skal skravle masse jeg [emoji23]Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha!!! [emoji23][emoji23][emoji23] Men jeg vil du skal skravle masse jeg [emoji23]Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt
Ja de siste dagene har jo snuppa hvert i bhg så jeg hat kubbelys sovet med lillegutt, men det går ikke lenger, finner nok en fin balansen etterhvert [emoji4]Å få spist før du skal faste ser jeg absolutt er viktig ja. Men nattestid ser jeg utfordringen i det med søvn.
Ja de gjør det [emoji54]De vokser fort småtrolla
Nå er det jo mer eller mindre skolebarn det er snakk om. Jentene (min mellomste og min brors yngste) begynner til høsten, guttene går ut av hhv 3. Og 1. Klasse nå i juniJa kjekt det da. Her er de for små til dart. Og ting til sandkassen har vi nok. Men vet hun liker best når de er med og velger selv så spørs det da om de vil ha vannleken like mye som mora
Hehe ja. Vil jo det selv Hmm Sara sitt forslag om pm kanskje heheHahahaha!!! [emoji23][emoji23][emoji23] Men jeg vil du skal skravle masse jeg [emoji23]
Ja skjønner. Blir jo sånn hvilken sandkasse har dere?Nå er det jo mer eller mindre skolebarn det er snakk om. Jentene (min mellomste og min brors yngste) begynner til høsten, guttene går ut av hhv 3. Og 1. Klasse nå i juni
Av de grunn trenger vi også oppfylling i sandkassa. Både av sand og leker.
Blir noe bakvendt syns jeg. Da kan jeg ikke bare hoppe rett inn i en samtale jo [emoji23]Hehe ja. Vil jo det selv Hmm Sara sitt forslag om pm kanskje hehe
Mhm så detJeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt
Hehe nei minus det Neida jeg får kjøpe selv eller smile pent til mamma(igjen) og gå for veskenBlir noe bakvendt syns jeg. Da kan jeg ikke bare hoppe rett inn i en samtale jo [emoji23]
Den jeg kunne tenkt mest i grunn.Mhm så det
Det syns jeg hahaHehe nei minus det Neida jeg får kjøpe selv eller smile pent til mamma(igjen) og gå for vesken
Kan godt vinne strikkepakke jeg. Selv om jeg ikke har babyer lengre. Men gøy da [emoji14] HahaDen jeg kunne tenkt mest i grunn.
Yes blir nok sånn fant du noe til minste?Det syns jeg haha
Uff ja. Altfor masse. Ble ny garderobe til ca 1200 kr pluss sommersko og sandaler... [emoji23] Eldste fikk nye sommersko også. Men kjøpte nylig sommergarderobe til hu. Så det fikk holde for nå.Yes blir nok sånn fant du noe til minste?
Hehe søt du er. Jeg kunne vel i grunn ikke det. Men å vinne er jo gøy uansett da. Og skulle vel alltid funnet noen å gi det til.Kan godt vinne strikkepakke jeg. Selv om jeg ikke har babyer lengre. Men gøy da [emoji14] Haha
Åhh ja kult med bilder Hehe er ikke sjokka over sisteUff ja. Altfor masse. Ble ny garderobe til ca 1200 kr pluss sommersko og sandaler... [emoji23] Eldste fikk nye sommersko også. Men kjøpte nylig sommergarderobe til hu. Så det fikk holde for nå.
Skal knipse bilde når jeg bare kommer hjem.
Til meg selv fant jeg ny strikkebok [emoji23][emoji23][emoji87]
Må jo skravle [emoji54]Kan ikke skravle denne mnd omtrent
Fikk dere gå tur?Ikke helt etter planen. Nå nærmer det seg tid for trilletur med lillemor.
Hun bar sovet på fanget mitt en halvtime...
Ikke du også [emoji54]Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt
Lillesøster har ikke begynt med babyer enda. Har ett håp om å strikke til hu når den dagen kommer [emoji7] Bare få seg mann først da [emoji23]Hehe søt du er. Jeg kunne vel i grunn ikke det. Men å vinne er jo gøy uansett da. Og skulle vel alltid funnet noen å gi det til.