♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt :hilarious:
Hahahaha!!! [emoji23][emoji23][emoji23] Men jeg vil du skal skravle masse jeg [emoji23]

Å få spist før du skal faste ser jeg absolutt er viktig ja. Men nattestid ser jeg utfordringen i det med søvn.
Ja de siste dagene har jo snuppa hvert i bhg så jeg hat kubbelys sovet med lillegutt, men det går ikke lenger, finner nok en fin balansen etterhvert [emoji4]

Ja kjekt det da. Her er de for små til dart. Og ting til sandkassen har vi nok. Men vet hun liker best når de er med og velger selv så spørs det da om de vil ha vannleken like mye som mora ;)
Nå er det jo mer eller mindre skolebarn det er snakk om. Jentene (min mellomste og min brors yngste) begynner til høsten, guttene går ut av hhv 3. Og 1. Klasse nå i juni

Av de grunn trenger vi også oppfylling i sandkassa. Både av sand og leker.

Nå er det jo mer eller mindre skolebarn det er snakk om. Jentene (min mellomste og min brors yngste) begynner til høsten, guttene går ut av hhv 3. Og 1. Klasse nå i juni

Av de grunn trenger vi også oppfylling i sandkassa. Både av sand og leker.
Ja skjønner. Blir jo sånn :) hvilken sandkasse har dere?

Yes blir nok sånn ;) fant du noe til minste?
Uff ja. Altfor masse. Ble ny garderobe til ca 1200 kr pluss sommersko og sandaler... [emoji23] Eldste fikk nye sommersko også. Men kjøpte nylig sommergarderobe til hu. Så det fikk holde for nå.

Skal knipse bilde når jeg bare kommer hjem.

Til meg selv fant jeg ny strikkebok [emoji23][emoji23][emoji87]

Kan godt vinne strikkepakke jeg. Selv om jeg ikke har babyer lengre. Men gøy da [emoji14] Haha
Hehe søt du er. Jeg kunne vel i grunn ikke det. Men å vinne er jo gøy uansett da. Og skulle vel alltid funnet noen å gi det til.:)

Uff ja. Altfor masse. Ble ny garderobe til ca 1200 kr pluss sommersko og sandaler... [emoji23] Eldste fikk nye sommersko også. Men kjøpte nylig sommergarderobe til hu. Så det fikk holde for nå.

Skal knipse bilde når jeg bare kommer hjem.

Til meg selv fant jeg ny strikkebok [emoji23][emoji23][emoji87]
Åhh ja kult med bilder :):) Hehe er ikke sjokka over siste ;)

Hehe søt du er. Jeg kunne vel i grunn ikke det. Men å vinne er jo gøy uansett da. Og skulle vel alltid funnet noen å gi det til.:)
Lillesøster har ikke begynt med babyer enda. Har ett håp om å strikke til hu når den dagen kommer [emoji7] Bare få seg mann først da [emoji23]

Back
Topp