♡ Skravletråd JUNI ♡

Er det for å rekke å spise før fasten? Hadde det vært nattestid om du fastet etter lokal tid også? Hørtes jo unektelig slitsomt ut
Ja er det og der måltidet er veldig viktig.

Lokal tid hadde jeg begynt fasten ca 1 time tidligere så blir omtrent like ille uansett. Mitt største problem er at jeg er vant til å legge meg etter midnatt, så det å sove en time og opp igjen er ikke så lett å frå gjennomført, aller helst burde jeg sove fra 22 [emoji54]

Ja er det og der måltidet er veldig viktig.

Lokal tid hadde jeg begynt fasten ca 1 time tidligere så blir omtrent like ille uansett. Mitt største problem er at jeg er vant til å legge meg etter midnatt, så det å sove en time og opp igjen er ikke så lett å frå gjennomført, aller helst burde jeg sove fra 22 [emoji54]
Å få spist før du skal faste ser jeg absolutt er viktig ja. Men nattestid ser jeg utfordringen i det med søvn.

Da har jeg senket bunnen på senga for han klatret nå over i vår seng noe jeg ikke helt like, men føles så rart at lille babyen min ikke er så liten lengre [emoji54]

Da har jeg senket bunnen på senga for han klatret nå over i vår seng noe jeg ikke helt like, men føles så rart at lille babyen min ikke er så liten lengre [emoji54]
De vokser fort småtrolla

Nei desverre;) første skikkelige vakt denne uken . Begynner 14.45. I går var jeg bare innom for å dele ut kveldsmedisin . , var der halvtime og betalt for 2t helt greit ;)

Det var en grei betaling[emoji12]
God kveldsvakt!

Ikke helt etter planen. Nå nærmer det seg tid for trilletur med lillemor.
Hun bar sovet på fanget mitt en halvtime...

Back
Topp