Så koselig. Skal han i bursdag, eller har han bursdag?Får gå å finne frem bursdagsklær til det barnet mitt
God morgen SommerGod morgen og velkommen juni
God morgen musemorGod morgen jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig. Skal han i bursdag, eller har han bursdag?Får gå å finne frem bursdagsklær til det barnet mitt
God morgen SommerGod morgen og velkommen juni
God morgen musemorGod morgen jenter
Er du trøtt? Moro å hente pakker daI dag trenger jeg mye kaffe gitt hente 2 pakker i dag weee
God morgen KenguGod morgen alle sammen
Velkommen til travle juni
God vakt!Får vel komme meg på jobb snart
Seinvakt u dag
God morgen Skrømt [emoji8]Høres ut som en bra dag Men så kjipt at noe ikke funker etter service. Sikkert en nullstilling eller slik.
Jeg vil og shoppe klær; men hun har så mye nå så får vente litt.
Kald sommer da. 10 grader, helt overskyet, tåke i fjellet og litt regn...God morgen! Nå er det sommer
Jupp er ute hele dagen så godt med solDet er å deilig å lade litt i sola! <3
Takk for detFin dag på jobb
Får aldri nokOhhh nice
Takk det skal jrgKos deg på jobb idag [emoji4]
Høres fint utVi får besøk av familie 1 uke så reiser vi østover sammen og er der 10 dager. Skal til Gøteborg, daftø m.m Ellers hytten. Kypros i aug
Litt travlere dere daBåde helger og ukedager
Fant akkurat ut at vi som familie er trippelbooket en onsdag....
Ikke helt spikret ennåDet blir herlig da Planer for ferien da?
Ja frøkna styrer fælt på om nettene for tidenEr du trøtt? Moro å hente pakker da
God morgen Kengu
Juni er og sommer [emoji171]
God vakt!
Sko til deg eller kb?Får aldri nok
Å klær da fra hm
Ja gleder oss.Høres fint ut
Tre unger, sommeravslutning både her og der, korps og kulturskole, barnehage og jobb og..ja. Og mye bursdager.Litt travlere dere da
Tenker jeg tar 0930 ferja til byen i dag. Bilen må sjekkes en tur.
Var nylig på bådr service, eu og rep. Men etter det har ikke menyen virka på dashbordet... Spørre de hva som har skjedd gitt. Også er han som fiksa bilen skikkelig "eyecandy" [emoji56]
Etterpå tenket jeg en tur til kjøpesenteren for å kikke. Gjerne benytte anledningen til å kjøpe noe sommerklær til minste. Mer hvertfall
God morgen Skrømt [emoji8]
Tenker jeg også. Så håper det er en quickfix. Skal hvertfall si den forsvant etter servicen som vi betalte i dyre dommer for gitt [emoji23]
Da er der ikke vits nei [emoji14] Ser minste har strekt seg så mye de siste mnd. Så det fra i fjor begynner bli i minste laget nå [emoji33]
"Babyen" min vokser så fort [emoji85]
YsjdaKald sommer da. 10 grader, helt overskyet, tåke i fjellet og litt regn...
God morgen
Sovet Godt?
Høres travelt ut jaTre unger, sommeravslutning både her og der, korps og kulturskole, barnehage og jobb og..ja. Og mye bursdager.