♡ Skravletråd JUNI ♡

Høres ut som en bra dag :) Men så kjipt at noe ikke funker etter service. Sikkert en nullstilling eller slik.

Jeg vil og shoppe klær; men hun har så mye nå så får vente litt.
God morgen Skrømt [emoji8]

Tenker jeg også. Så håper det er en quickfix. Skal hvertfall si den forsvant etter servicen som vi betalte i dyre dommer for gitt [emoji23]

Da er der ikke vits nei [emoji14] Ser minste har strekt seg så mye de siste mnd. Så det fra i fjor begynner bli i minste laget nå [emoji33]

"Babyen" min vokser så fort [emoji85]

Tenker jeg tar 0930 ferja til byen i dag. Bilen må sjekkes en tur.

Var nylig på bådr service, eu og rep. Men etter det har ikke menyen virka på dashbordet... Spørre de hva som har skjedd gitt. Også er han som fiksa bilen skikkelig "eyecandy" [emoji56]

Etterpå tenket jeg en tur til kjøpesenteren for å kikke. Gjerne benytte anledningen til å kjøpe noe sommerklær til minste. Mer hvertfall :)

Kos deg[emoji6]
Jeg må kjøpe mørke klær til snuppa mi som elsker sandkassa, alt av lyst tøy blir jo brunt[emoji85] og det aller meste hun har er jo lyst.

God morgen Skrømt [emoji8]

Tenker jeg også. Så håper det er en quickfix. Skal hvertfall si den forsvant etter servicen som vi betalte i dyre dommer for gitt [emoji23]

Da er der ikke vits nei [emoji14] Ser minste har strekt seg så mye de siste mnd. Så det fra i fjor begynner bli i minste laget nå [emoji33]

"Babyen" min vokser så fort [emoji85]

Får håpe det. Bilting er kjedelig når det ikke fungerer.

Moro at de vokser da :D Men babytiden går raskt over [emoji85]

Back
Topp