Får satse på det [emoji4]Takk og ja [emoji87] Menmen. Gjerne vi er så heldig det var en veldig lett ting å ordne for de proffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på det [emoji4]Takk og ja [emoji87] Menmen. Gjerne vi er så heldig det var en veldig lett ting å ordne for de proffe
Flott par vi daOg jeg som ett troll [emoji23]
Fin dag på jobbPå jobben så nå får jeg vel gå å jobbe litt
Sol 14 grader å vi skal i skogen
Ohhh nice
Kos deg på jobb idag [emoji4]Får vel komme meg på jobb snart
Seinvakt u dag
Vi får besøk av familie 1 uke så reiser vi østover sammen og er der 10 dager. Skal til Gøteborg, daftø m.m Ellers hytten. Kypros i augHvor skal dere?
Aldri for sent vel [emoji23][emoji23][emoji23]Er jo snart 50 daaa![emoji33][emoji85][emoji28]
Så godt da [emoji4]Denne mnd begynner vi jaggu på ferie . Weee
Ja fra siste uken i juniSå godt da [emoji4]
Både helger og ukedagerDet har jeg visst
Alle helger fullt opp
Det blir herlig da Planer for ferien da?Da er det ferie i 2 uker
Takktakk. Det skal jeg prøve påKos deg
Det gjør det nok. Ble du veldig sen i natt? [emoji25]Huff takk ja, blir spennende fremover
Finnes ikke dårlig vær, bare klær sier de vel Varmere ute uansett nåJa, nedtelling hver dag nå [emoji14]
Herlig med jobb ute, selv om det er dårlig vær også, så lenge man har klær til det
Ja [emoji7]Flott par vi da
Hihi herligJa [emoji7]
God morgenGod morgen[emoji2][emoji42]
God morgen! Nå er det sommerGod morgen jenter[emoji1]
Straks jobb på meg...ha en super 1.juni[emoji1]
Høres ut som en bra dag Men så kjipt at noe ikke funker etter service. Sikkert en nullstilling eller slik.Tenker jeg tar 0930 ferja til byen i dag. Bilen må sjekkes en tur.
Var nylig på bådr service, eu og rep. Men etter det har ikke menyen virka på dashbordet... Spørre de hva som har skjedd gitt. Også er han som fiksa bilen skikkelig "eyecandy" [emoji56]
Etterpå tenket jeg en tur til kjøpesenteren for å kikke. Gjerne benytte anledningen til å kjøpe noe sommerklær til minste. Mer hvertfall