♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei. Faktisk ikke. Han var ganske rolig. Men lå litt nærme da. [emoji23] Så måtte jage hånda hans som tok puta mi bort. Men jeg trenger litt rom jeg i senga. Ikke varme [emoji23] Uff vanskelig jeg [emoji87]

Bare sliter med å sovne gitt. Ganske kjedelig. Menmen

Skjønner hva du mener, trenger litt space selv[emoji12]

Hehe kult . Hva har du bestilt ? Venter vel på 4 derfra selv
Mye dill. Slike greier til å lage egne dusker til lue, sikkerhetsnåler, masse ymse knapper, belte og en del smådill når det gjelder strikkinga [emoji23][emoji85]

Du da?

Mye dill. Slike greier til å lage egne dusker til lue, sikkerhetsnåler, masse ymse knapper, belte og en del smådill når det gjelder strikkinga [emoji23][emoji85]

Du da?
Hihi kult. Hva strikket du på nå? Jeg fikk ferdig en sokk i går Hehe . Venter på sko til meg, baller og 2 magiske tegneblokk

Skjønner hva du mener, trenger litt space selv[emoji12]
Haha ja. Takler det ikke. Kan godt kose litt. Men det går ikke lange tiden før vi tar rumpene mot hverandre og legger oss hver vår vei [emoji23] Vi er så romantiske.

Takler heller ikke bli pusta på. Så bygger opp en vegg av dyna mi mellom oss da [emoji56][emoji56]

Hihi kult. Hva strikket du på nå? Jeg fikk ferdig en sokk i går Hehe . Venter på sko til meg, baller og 2 magiske tegneblokk
Uh. Sko til deg ja? Gambler litt. Føler str der ee veldig bobob. Men har selv 2 par sko fra ebay. Ene så godt brukt at jeg måtte kaste de nå da [emoji23]

Jeg strikker på en arm til en snøløvgenser i to år. Den strikker jeg når jeg er på jobb og tur.
Hjemme har jeg begynt på votter i str 7-10 år med mønster liten fugl :)

Back
Topp