>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Går fort disse dagene da hvertfallNoen perioder er sånn hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fort disse dagene da hvertfallNoen perioder er sånn hvertfall
Eller hurra for snart juliHurra for juni[emoji1]
Hehe kult . Hva har du bestilt ? Venter vel på 4 derfra selv[emoji23][emoji23] Hurra! Fikk bare en fra ebay i går. Men venter vel på 10 til. La oss krysse for dagen i dag [emoji23][emoji23]
Det gjør de jaGår fort disse dagene da hvertfall
Du gjør ikke det nei? [emoji33] Er juli en roligere mnd da?Ha ha nei
Hva har du bestilt ?Hm
Sportmann
Ah. Så greit. Har du langhelg etter i morgen da?Jada. Så nå jobber jeg i dag og i morgen. I morgen dagvakt
Nei. Faktisk ikke. Han var ganske rolig. Men lå litt nærme da. [emoji23] Så måtte jage hånda hans som tok puta mi bort. Men jeg trenger litt rom jeg i senga. Ikke varme [emoji23] Uff vanskelig jeg [emoji87]
Bare sliter med å sovne gitt. Ganske kjedelig. Menmen
Fri Lør og Søn bare. Jobber mandag . Ungene fri hele dagen så litt kjedelig, men er jo 133% betaling daAh. Så greit. Har du langhelg etter i morgen da?
Mye dill. Slike greier til å lage egne dusker til lue, sikkerhetsnåler, masse ymse knapper, belte og en del smådill når det gjelder strikkinga [emoji23][emoji85]Hehe kult . Hva har du bestilt ? Venter vel på 4 derfra selv
Takker. Kommer nok gjerne ett bilde og to senere da Er alene også. Så mulig jeg kommer innom når jeg kjeder meg [emoji23]
Hvor går turen da?Denne mnd begynner vi jaggu på ferie . Weee
Vet dere er så glad i det HihiJippi, bilder er gøy[emoji1]
Lønna er ganske grei da ja Sånn er det jo innimellom. Kjedelig. Men nødvendigFri Lør og Søn bare. Jobber mandag . Ungene fri hele dagen så litt kjedelig, men er jo 133% betaling da
Hihi kult. Hva strikket du på nå? Jeg fikk ferdig en sokk i går Hehe . Venter på sko til meg, baller og 2 magiske tegneblokkMye dill. Slike greier til å lage egne dusker til lue, sikkerhetsnåler, masse ymse knapper, belte og en del smådill når det gjelder strikkinga [emoji23][emoji85]
Du da?
Jaaa så fri lenge etter det weeeeLønna er ganske grei da ja Sånn er det jo innimellom. Kjedelig. Men nødvendig
Haha ja. Takler det ikke. Kan godt kose litt. Men det går ikke lange tiden før vi tar rumpene mot hverandre og legger oss hver vår vei [emoji23] Vi er så romantiske.Skjønner hva du mener, trenger litt space selv[emoji12]
Uh. Sko til deg ja? Gambler litt. Føler str der ee veldig bobob. Men har selv 2 par sko fra ebay. Ene så godt brukt at jeg måtte kaste de nå da [emoji23]Hihi kult. Hva strikket du på nå? Jeg fikk ferdig en sokk i går Hehe . Venter på sko til meg, baller og 2 magiske tegneblokk
Åh? Så herlig da! [emoji274][emoji274][emoji258]Jaaa så fri lenge etter det weeee