Ha en fin dag på jobb
Takk søte du[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dag på jobb
Ja. Sommer nærmer seg kraftig [emoji274][emoji274][emoji7]
Takk og ja [emoji87] Menmen. Gjerne vi er så heldig det var en veldig lett ting å ordne for de proffeMystisk med bilen [emoji54]
Kos deg idag [emoji4]
God morgen og velkommen juni
Hehe ja mine river ned sentret så foretrekker alene selvBedre enn å dra de små med. De hater kjøpesenter [emoji23][emoji33]
God morgen Kengu. Du har nok en travel mnd ja?God morgen alle sammen
Velkommen til travle juni
Jupp i dag ogsåAh. Travel ettermiddag da gitt
God morgen . God vakt
Det har jeg visstGod morgen Kengu. Du har nok en travel mnd ja?
Nei. Faktisk ikke. Han var ganske rolig. Men lå litt nærme da. [emoji23] Så måtte jage hånda hans som tok puta mi bort. Men jeg trenger litt rom jeg i senga. Ikke varme [emoji23] Uff vanskelig jeg [emoji87]Æsj da[emoji15] mye snorking?
God morgen jenter
Takker. Kommer nok gjerne ett bilde og to senere da Er alene også. Så mulig jeg kommer innom når jeg kjeder meg [emoji23]Kos deg på shopping[emoji1]
Nei desverre første skikkelige vakt denne uken . Begynner 14.45. I går var jeg bare innom for å dele ut kveldsmedisin . , var der halvtime og betalt for 2t helt greitThank u![emoji1] har du fri idag?
Våkna faktisk opp til sol i dag. Så ja ! [emoji274][emoji274][emoji274]Sommeren er her![emoji7][emoji274][emoji274]
Bilde må vi fåTakker. Kommer nok gjerne ett bilde og to senere da Er alene også. Så mulig jeg kommer innom når jeg kjeder meg [emoji23]
Sol her også å varmtVåkna faktisk opp til sol i dag. Så ja ! [emoji274][emoji274][emoji274]
Fra hvor da?I dag trenger jeg mye kaffe gitt hente 2 pakker i dag weee
Om et par år da [emoji6] må jo ha nok barn til å fylle en 7 seter [emoji23][emoji23][emoji23]