T
Turid-Laila
Guest
Ja mtp jeg sliter sån med å sovne er det nok like greitHe he det var det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mtp jeg sliter sån med å sovne er det nok like greitHe he det var det da
Er mest glad u våren jegHeldigvis. Jeg er mer glad i sol og varme enn vinteren gitt
Jupp det skal jeg å så må jeg skyndte meg hjem for å få kb i bursdagKjedelig da. Skal du på jobb?
Mystisk med bilen [emoji54]Tenker jeg tar 0930 ferja til byen i dag. Bilen må sjekkes en tur.
Var nylig på bådr service, eu og rep. Men etter det har ikke menyen virka på dashbordet... Spørre de hva som har skjedd gitt. Også er han som fiksa bilen skikkelig "eyecandy" [emoji56]
Etterpå tenket jeg en tur til kjøpesenteren for å kikke. Gjerne benytte anledningen til å kjøpe noe sommerklær til minste. Mer hvertfall
God morgen søta [emoji4]God morgen jenter
Skal han i bursdag etter skolen idag?Får gå å finne frem bursdagsklær til det barnet mitt
Nei kl 17 men i kommer hjem da både jeg og mannenSkal han i bursdag etter skolen idag?
God morgen snuppa [emoji4]God morgen alle sammen
Velkommen til travle juni
God morgen ronja. Kos deg på jobb.
God morgen til deg også.
Og til alle andre. 1. Juni
Allerde.
Greit å ha det klart da [emoji4]Nei kl 17 men i kommer hjem da både jeg og mannen
He he skulle gjerne gjort det menGod morgen snuppa [emoji4]
Kanskje oss slappe av og nyte mnd også [emoji4]
Det er detGreit å ha det klart da [emoji4]
Takk[emoji4] Ha en fin dag på jobb[emoji254]
Når jeg først sovna. Så sov jeg godt. Men tok jammen ett par timer å sovne i natt [emoji87]
Bedre enn å dra de små med. De hater kjøpesenter [emoji23][emoji33]Hehe det er smart da
Tenker jeg tar 0930 ferja til byen i dag. Bilen må sjekkes en tur.
Var nylig på bådr service, eu og rep. Men etter det har ikke menyen virka på dashbordet... Spørre de hva som har skjedd gitt. Også er han som fiksa bilen skikkelig "eyecandy" [emoji56]
Etterpå tenket jeg en tur til kjøpesenteren for å kikke. Gjerne benytte anledningen til å kjøpe noe sommerklær til minste. Mer hvertfall
Tvitvi daTja tror det men la han lå få prøve seg som sjef litt så får vi se [emoji6]
Ah. Travel ettermiddag da gittJupp det skal jeg å så må jeg skyndte meg hjem for å få kb i bursdag