♡ Skravletråd JUNI ♡

Uh. Sko til deg ja? Gambler litt. Føler str der ee veldig bobob. Men har selv 2 par sko fra ebay. Ene så godt brukt at jeg måtte kaste de nå da [emoji23]

Jeg strikker på en arm til en snøløvgenser i to år. Den strikker jeg når jeg er på jobb og tur.
Hjemme har jeg begynt på votter i str 7-10 år med mønster liten fugl :)
Jaaa råssaaa IMG_4813.JPGom de ikke skulle passe så kostet de ikke stort . Åhh fugl . Tegnet selv eller oppskrift?

Må vel kaste meg i dusjen gitt [emoji23] Og komme meg avgårde. :D Ses sikkert når jeg venter på ferja [emoji1][emoji1]

Wow, 1, juni klokka 08.30, og allerede 8 sider med skravling! Dette lover godt!

Her skinner sola i den første sommermnd i år! For en herlig dag! Jeg har en jobb som gjør at jeg kan jobbe ute hele sommeren og inne hele vinteren, ogdet passer meg ypperlig!

Spørs hvor lenge jeg kan jobbe ute i felt, da vi venter første mini i desember, er 10+4 i dag og venter på den "magiske" 12 uker'n!

Hvordan er været hos dere?

Her skinner sola i den første sommermnd i år! For en herlig dag! Jeg har en jobb som gjør at jeg kan jobbe ute hele sommeren og inne hele vinteren, ogdet passer meg ypperlig!

Spørs hvor lenge jeg kan jobbe ute i felt, da vi venter første mini i desember, er 10+4 i dag og venter på den "magiske" 12 uker'n!

Ikke sant? Vi begynner bra :D

Så herlig da å ha det slik. Må jo være fantastisk :D Spesielt om det passer med været. Her er også sol og blå himmel [emoji274] Elsker det :D

Nærmer deg 12 uker da ja. Er noe med den grensa [emoji7] Så er vel nedtelling for fullt da :D

Strålende sol her heldigvis

Ikke sant? Vi begynner bra :D

Så herlig da å ha det slik. Må jo være fantastisk :D Spesielt om det passer med været. Her er også sol og blå himmel [emoji274] Elsker det :D

Nærmer deg 12 uker da ja. Er noe med den grensa [emoji7] Så er vel nedtelling for fullt da :D

Ja, nedtelling hver dag nå :p

Herlig med jobb ute, selv om det er dårlig vær også, så lenge man har klær til det ;)

Back
Topp