>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Går fort disse dagene da hvertfallNoen perioder er sånn hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fort disse dagene da hvertfallNoen perioder er sånn hvertfall
Eller hurra for snart juliHurra for juni[emoji1]
Hehe kult . Hva har du bestilt ? Venter vel på 4 derfra selv[emoji23][emoji23] Hurra! Fikk bare en fra ebay i går. Men venter vel på 10 til. La oss krysse for dagen i dag [emoji23][emoji23]
Det gjør de jaGår fort disse dagene da hvertfall
Du gjør ikke det nei? [emoji33] Er juli en roligere mnd da?Ha ha nei
Hva har du bestilt ?Hm
Sportmann
Ah. Så greit. Har du langhelg etter i morgen da?Jada. Så nå jobber jeg i dag og i morgen. I morgen dagvakt![]()
Nei. Faktisk ikke. Han var ganske rolig. Men lå litt nærme da. [emoji23] Så måtte jage hånda hans som tok puta mi bort. Men jeg trenger litt rom jeg i senga. Ikke varme [emoji23] Uff vanskelig jeg [emoji87]
Bare sliter med å sovne gitt. Ganske kjedelig. Menmen
Fri Lør og Søn bare. Jobber mandag . Ungene fri hele dagen så litt kjedelig, men er jo 133% betaling daAh. Så greit. Har du langhelg etter i morgen da?
Mye dill. Slike greier til å lage egne dusker til lue, sikkerhetsnåler, masse ymse knapper, belte og en del smådill når det gjelder strikkinga [emoji23][emoji85]Hehe kult . Hva har du bestilt ? Venter vel på 4 derfra selv
Takker. Kommer nok gjerne ett bilde og to senere daEr alene også. Så mulig jeg kommer innom når jeg kjeder meg [emoji23]
Hvor går turen da?Denne mnd begynner vi jaggu på ferie . Weee![]()
Vet dere er så glad i detJippi, bilder er gøy[emoji1]
Lønna er ganske grei da jaFri Lør og Søn bare. Jobber mandag . Ungene fri hele dagen så litt kjedelig, men er jo 133% betaling da![]()
Hihi kult. Hva strikket du på nå? Jeg fikk ferdig en sokk i går Hehe . Venter på sko til meg, baller og 2 magiske tegneblokkMye dill. Slike greier til å lage egne dusker til lue, sikkerhetsnåler, masse ymse knapper, belte og en del smådill når det gjelder strikkinga [emoji23][emoji85]
Du da?
JaaaLønna er ganske grei da jaSånn er det jo innimellom. Kjedelig. Men nødvendig
![]()
Haha ja. Takler det ikke. Kan godt kose litt. Men det går ikke lange tiden før vi tar rumpene mot hverandre og legger oss hver vår vei [emoji23] Vi er så romantiske.Skjønner hva du mener, trenger litt space selv[emoji12]
Uh. Sko til deg ja? Gambler litt. Føler str der ee veldig bobob. Men har selv 2 par sko fra ebay. Ene så godt brukt at jeg måtte kaste de nå da [emoji23]Hihi kult. Hva strikket du på nå? Jeg fikk ferdig en sokk i går Hehe . Venter på sko til meg, baller og 2 magiske tegneblokk
Åh? Så herlig da! [emoji274][emoji274][emoji258]Jaaaså fri lenge etter det weeee