♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha ja. Takler det ikke. Kan godt kose litt. Men det går ikke lange tiden før vi tar rumpene mot hverandre og legger oss hver vår vei [emoji23] Vi er så romantiske.

Takler heller ikke bli pusta på. Så bygger opp en vegg av dyna mi mellom oss da [emoji56][emoji56]

Haha, klin likt her![emoji23]

Vi har aldri sånt i helg. Eller fredag. Det er ukedag, man bruker ikke fritiden på slikt må vite.

Til gjengjeld er det alkoholfritt og somregel er jeg hjemme på rett side av midtnatt selv om jeg kjører en kollega hjem først.
Enig med du. En uting . Har avtale med en venninne om lek og kos på fløyen den dagen. Og da er vi faktisk ute hele dagen med ungene også. Bytur er jeg også litt forbi

Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt :hilarious:

Jeg kan ikke skravle denne mnd omtrent ...for vannleken lå lavt :hilarious:
Mange som har lyst på den ja. Så etter ca andre juni skal vi være stille.... Opprette skravletråd på pm eller noe sånn så det ille regnes som innlegg ;-)

Så deilig[emoji1]
Skal dere til Spania?
Nope det blir ikke før sept/okt. Vi får besøk her av familie og så reiser vi sammen østover. Gøteborg og daftø m.m. Også Kypros i aug med vennepar .

Mange som har lyst på den ja. Så etter ca andre juni skal vi være stille.... Opprette skravletråd på pm eller noe sånn så det ille regnes som innlegg ;-)
Hehe god ide vi får skravle der ;) evt er jo vesken fin

Hehe god ide vi får skravle der ;) evt er jo vesken fin
Ja.

Men jeg har et par vesker.
Og ingen aquaplay. Og tre unger som ville like den....

Men klarer ikke skravle så lite. Er uten å prøve stort sett alltid topp 20.

Det var en grei betaling[emoji12]
God kveldsvakt!
Ja får uansett 2 t for oppmøte og har kort vei så da var det en grei deal . Sørget da for i samme slengen om å si at ja men da må jeg få avspasere den og den dagen ;) liten sleip fisk

Ja.

Men jeg har et par vesker.
Og ingen aquaplay. Og tre unger som ville like den....

Men klarer ikke skravle så lite. Er uten å prøve stort sett alltid topp 20.
Jeg er jo rimelig aktiv selv så vil slite med det. Har en snill mor og bestemor så mulig hun syns det er en fin sommergave til de;)

Jeg er jo rimelig aktiv selv så vil slite med det. Har en snill mor og bestemor så mulig hun syns det er en fin sommergave til de;)
Mamma skal jo ordne sommergave til ungene... Om jeg hadde fått henne på den der... Hmm.. Men skal ja likt til mine og min bror sine da.

Reelt sett kunne jeg selvsagt kjøpt en

Enda mer reelt sett får de ikke ;-)

For jeg klaret ikke holde meg stille hele mnd altså.

Mamma skal jo ordne sommergave til ungene... Om jeg hadde fått henne på den der... Hmm.. Men skal ja likt til mine og min bror sine da.

Reelt sett kunne jeg selvsagt kjøpt en

Enda mer reelt sett får de ikke ;-)

For jeg klaret ikke holde meg stille hele mnd altså.
Ikke sant . For egentlig ville hun gi basseng , men det har vi alt kjøpt. Vi får sjå

Ikke sant . For egentlig ville hun gi basseng , men det har vi alt kjøpt. Vi får sjå
Mamma er egentlig på sandkasseleker til yngste mi, og muligens dart til de eldste på deling.

Mamma er egentlig på sandkasseleker til yngste mi, og muligens dart til de eldste på deling.
Ja kjekt det da. Her er de for små til dart. Og ting til sandkassen har vi nok. Men vet hun liker best når de er med og velger selv så spørs det da om de vil ha vannleken like mye som mora ;)

Tja kl 3 [emoji54] må bli flinkere til å legge meg super tidlig når jeg allikevel må opp Kl 2 for å spise.
Så sent ja. Kunne egentlig holdt deg med lag mye lengre. Sovna sikkert ikke før nærmere 0230 uansett [emoji23]

Back
Topp