♡ Skravletråd JUNI ♡

Candy crush

Varer dog ikke lenge før en er tom for liv. Og da trenger en forum likevel

Samt når man bare føler for å skravle. Oftest det....

Kjørt meg fast på candy crush, så kommee ikke videre[emoji85]
Det har du rett i, bare for å skravle er det oftest[emoji6]

Jeg kommer til å henge etter i juni. Jaja. Men dere er godt i gang jenter :) Mange sider og innlegg allerede.

Gjort noe ålreit i dag? Jeg har vært med lillemor, og vi dro til mamma for jeg er sliten og hun kjedet seg. Der er det katt og hun og hest, og stor uteplass. Lettere å kose seg. Hun sovnet som en stein klokka 18.

Nå venter jeg på mannen som har spilt golf. Jeg vil og spille...

Jeg kommer til å henge etter i juni. Jaja. Men dere er godt i gang jenter :) Mange sider og innlegg allerede.

Gjort noe ålreit i dag? Jeg har vært med lillemor, og vi dro til mamma for jeg er sliten og hun kjedet seg. Der er det katt og hun og hest, og stor uteplass. Lettere å kose seg. Hun sovnet som en stein klokka 18.

Bhg først på dagen også har vi testa den nye sklia ute etter middag[emoji2] helt forferdelig klønete sklie, men det får så være[emoji23][emoji23][emoji85]
Så ålreit å besøke mormor da med masse å gjøre[emoji2]
Hvordan går det med deg om dagen? Har ikke fått lest alt som har blitt skrevet de siste dagene.

Kjørt meg fast på candy crush, så kommee ikke videre[emoji85]
Det har du rett i, bare for å skravle er det oftest[emoji6]
Kjørt meg fast, kom videre, fast, videre

Forumtrøbbelet fikk meg løs...

Kjørt meg fast, kom videre, fast, videre

Forumtrøbbelet fikk meg løs...

Ja, slik har det vært....alltid...men nå har jeg ikke kommet videre på sikkert et halvt år[emoji85] gitt litt opp og altså.

Bhg først på dagen også har vi testa den nye sklia ute etter middag[emoji2] helt forferdelig klønete sklie, men det får så være[emoji23][emoji23][emoji85]
Så ålreit å besøke mormor da med masse å gjøre[emoji2]
Hvordan går det med deg om dagen? Har ikke fått lest alt som har blitt skrevet de siste dagene.

Åh, er den sånn lett som tipper eller noe? Sikkert morsomt da :)
Ja var ålreit hos mamma, men hun var så forkjøla stakars. Heldigvis hjalp det meg å komme gjennom dagen [emoji173] Og lille fikk slappet av.
Jeg skulle gjerne sagt at det gikk bra, men jeg sliter litt. Og sykehuset er trege. Jeg har hatt noen bedre dager, spesielt rett etter medisin oppstart. Men de siste dagene nå har alt av mat og drikke kommet i retur fordi jeg er så kvalm og hodepinen blir så voldsom, så trykket har nok vært ganske høyt. Vært noen dager på Paralgin for i det heletatt få sove. I dag har jeg doblet dosen både morgen og kveld, og har ikke kastet opp, men vært kvalm og uggen. Det er i allefall bedring. Men stoler ikke på det før om en ukes tid, siden det var bedring i starten sist også. Fin slankekur da [emoji23]

Godt å ha noen som kan hjelpe da. Kjekt med dyr [emoji7]

Jeg har vært i byen i dag. En liten ting med bilen. Så må tilbake neste onsdag for å få det ordna. Ellers ble det en del shopping [emoji85] Kost oss med reker til middag og ellers kos. En ganske grei dag syns jeg :)

1 mann og 1 unge i seng. Mangler bare eldste. Men hu er på svømming til 2100 :)

Godt å ha noen som kan hjelpe da. Kjekt med dyr [emoji7]

Jeg har vært i byen i dag. En liten ting med bilen. Så må tilbake neste onsdag for å få det ordna. Ellers ble det en del shopping [emoji85] Kost oss med reker til middag og ellers kos. En ganske grei dag syns jeg :)

Ja, bare å ha et sted å være ute er godt. Dyrlegen var der også, for hesten skulle ha røntgen.

Ja stemmer det. Så leit du måtte tilbake igjen da [emoji23] Haha. Åååh reker er så godt. Ferske eller fryst? Høres som en bra dag.

Ja, bare å ha et sted å være ute er godt. Dyrlegen var der også, for hesten skulle ha røntgen.

Ja stemmer det. Så leit du måtte tilbake igjen da [emoji23] Haha. Åååh reker er så godt. Ferske eller fryst? Høres som en bra dag.
Ferske som bare det. Butikken fikk de rett fra båten noen timer før [emoji7] Så de smakte helt nydelig [emoji7][emoji7]

Åh, er den sånn lett som tipper eller noe? Sikkert morsomt da :)
Ja var ålreit hos mamma, men hun var så forkjøla stakars. Heldigvis hjalp det meg å komme gjennom dagen [emoji173] Og lille fikk slappet av.
Jeg skulle gjerne sagt at det gikk bra, men jeg sliter litt. Og sykehuset er trege. Jeg har hatt noen bedre dager, spesielt rett etter medisin oppstart. Men de siste dagene nå har alt av mat og drikke kommet i retur fordi jeg er så kvalm og hodepinen blir så voldsom, så trykket har nok vært ganske høyt. Vært noen dager på Paralgin for i det heletatt få sove. I dag har jeg doblet dosen både morgen og kveld, og har ikke kastet opp, men vært kvalm og uggen. Det er i allefall bedring. Men stoler ikke på det før om en ukes tid, siden det var bedring i starten sist også. Fin slankekur da [emoji23]

Stødig er den om ikke annet[emoji6] var så kort og rett ned og håpløst for en liten kropp og klatre opp på. Så blir nok til at vi kjøper den som skal på huskestativet nå alikevel, vi må uansett løfte hun oppå[emoji85] Hun fikk penger av morfar for å kjøpe uteleker og sklie til huskestativet[emoji172]
Huff[emoji22] nå synes jeg du har vært gjennom nok[emoji8] helt håpløst at dem ikke klarer å få fortgang i det. Hva er planen fremover nå da?

Den RL jakken jeg kjøpte til frøkna var så søt på. Også litt lang, men så ut som den skulle være sånn . Og brettet opp armene . Så den kan hun nok ha neste vår/sommer og. Veldig greit det med dyre plagg :)

Bilde da?[emoji2]

Back
Topp