Men fint å bruke det for alt det er verdt [emoji23]
Det er klart[emoji6] og veldig viktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men fint å bruke det for alt det er verdt [emoji23]
Alt ordner seg som oftest til slutt man må bare ha tålmodighet [emoji4]Så bra at det ordnet seg!![]()
Hahah, så herlig!Språkflink lita jente da!
![]()
Hehe flink du er [emoji6]Haha [emoji23] Allerede handla inn alt av sommerutstyr til begge barn nå da. Han får ta bilregningene han.
Var jo ute på bilplassen i dag. Og viste seg det var en mekanisk feil. De måtte bestille delen og den alene kosta 1700 kr![]()
Så jeg smilte så pent jeg kunne til denne kjekkasen av en mekaniker og jommen skulle han ta jobben gratis. Bare betalt for kun delenHurra
![]()
*føltesegpenidag* [emoji56][emoji23]
AbsoluttLeste det i prematur forumet tror jeg [emoji173] Det jeg mente var at det kan være greit å ta knuta før den bygger seg opp. Men det må du jo kjenne på selv. Jeg lå selv på lukket avdeling for 4 år siden, så terskelen min er blitt ganske lav. Det er godt å få hjelpen når man trenger den![]()
Huff legevakta nå da?Æsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/
Ja. For hvis ikke bør jeg slutte å prate snart [emoji23][emoji23] Og det vil du ikke [emoji8]Bare tulla med deg [emoji23]
Det er sant!Alt ordner seg som oftest til slutt man må bare ha tålmodighet [emoji4]
Ja og forskning viser at det blir bedre også [emoji4]
Heldiggris. Ønsker meg veldig [emoji7] Tørketrommelen er alene i kjelleren. Veldig ork å gå ned [emoji23]Har heldigvis vaskerom, så det er jo på en måte gjemt[emoji23][emoji85]
Uff daÆsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/
Ja [emoji56] For de vet å ta seg betalt der også. Men følte vi fortjente det altså.Hehe flink du er [emoji6]
Hvor da?Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]
Jeg har jo vunnet to,Kan ta enda ei veske jeg [emoji23] En dame har vel aldri for mye vesker? [emoji23][emoji56]
Velkommen i trådenSniker meg inn og håper på innpass.![]()
Been there done that [emoji23] Ikke helt frivillig. Var bare desperat etter å sove en plass det var rolig. Og bytt ut bednest med voksesenga til minste på ett hakk jeg ikke kunne strekke meg i [emoji23]Nei det er du nok ikke [emoji14] Hehe. Fint med bednest da? Kan du krølle deg sammen og sove og greier.
Du har vært veldig heldigJeg har jo vunnet to,![]()
Jeg bruker tapatalk da, den roter mindre.Mange kommer ikke inn på appen engang nå
[emoji85] vi bruker masse zalo på tøffe flekker og ellers vanish, største problemet her er hull [emoji54]
Uff daÆsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/