>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Bak ja. Rett før dere måtte ommøblere? [emoji23]Jupp og bak en kommode lå den [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bak ja. Rett før dere måtte ommøblere? [emoji23]Jupp og bak en kommode lå den [emoji6]
Blir spennende å se om du har lagt deg nå da [emoji6]Du ser hvor flink jeg er? [emoji23] 800 innlrgg. Så er det stopp [emoji56] Natta til deg også når du kommer så langt [emoji8][emoji8]
Takk [emoji173]️Lykke til. Håper det ordner seg ! [emoji258]
Kjempe. Her i vårt hus er humor dagligdags. Mye tull og tøys [emoji23]Ja det vil jeg trodde og latter er viktig [emoji6]
Ja Jeg faster jo ikke i år når jeg er gravid, men fastet med mekka i fjor. Mannen er så sta at han tar lokal tid.Er ihvertfall det som blir riktig for oss [emoji4]
SÅ fæl er den ikke. Bare tørr. [emoji14]Litt usikker på den "bedre enn ingenting " [emoji13][emoji23]
Er under dyna hvertfall [emoji56]Blir spennende å se om du har lagt deg nå da [emoji6]
Kald våt klut gjerne? Demper litt kløe det syns jegKlør sånn på magen, æææhh..!
God natt [emoji4]God natt damer [emoji4]
Tidlig til meg å være men [emoji23]
Vært så trøtt og sliten denne uka, sovet for lite... Så da får jeg være flink nå i kveld [emoji6]
Vel jeg fant den alene [emoji23] hadde den ikke hvert der hadde jeg nok gitt opp [emoji6]Bak ja. Rett før dere måtte ommøblere? [emoji23]
Smører med håndkrem [emoji28][emoji28]Kald våt klut gjerne? Demper litt kløe det syns jeg
"gleden av å være gravid?"Klør sånn på magen, æææhh..!
Yep. Vært helt fælt de siste dagene nå [emoji85]"gleden av å være gravid?"
Ikke flytt til nord Norge da [emoji54]Ja Jeg faster jo ikke i år når jeg er gravid, men fastet med mekka i fjor. Mannen er så sta at han tar lokal tid.
Bare tørr og sjokoladene er tar samt minimaltSÅ fæl er den ikke. Bare tørr. [emoji14]
Da må du skravle med deg selv isåfall [emoji23]Okok. Går nå. Om ikke er jeg stuck til 900 [emoji85]
Ses i morgen flotte dere [emoji8]
Huff, smører du godt med krem da?Yep. Vært helt fælt de siste dagene nå [emoji85]
De smaker lite, ja. Men bedre enn ingenting likevel [emoji14]Bare tørr og sjokoladene er tar samt minimalt