♡ Skravletråd JUNI ♡

Null planer om det ;)
Men om jeg får begynt smått nå, blir det mindre å ta en annen dag.
Og når samboer er helt ferdig å rydde ut derfra, så kan jeg sikkert få vaskehjelp av brødrene mine og [emoji4]

Det er sant da[emoji4] alt som er starta med er godt[emoji2]

God morgen!

I dag er vi tidligere igang. Eldstemann beskylder meg for å aldri vekke ham tidlig nok til at han rekker å gå til skolen (stengt tatt fordi han bruker mye tid og absolutt skal se tv før frokost) så i dag starter vi tidlig. Han bør få om en time. Og jeg og alle ungene er ferdig på badet. Så lang tid kan vi ikke klare å bruke på å spise frokost.

Da må du skravle med deg selv isåfall [emoji23]
Så mye har jeg ikke å fortelle. Pluss det er jo ikke lov med mer enn 5 om gangen. Orker ikke skrive avhandling [emoji23]

Bhg med lite kontoll? Jeg har aldri vært inne på en bhg avdeling som ikke har bursdagskalender på veggen tror jeg.

Selv om bhg eldste gikk i først glemte å feire ham den første gangen da....
Hu går på sfo, og de feirer felles bursdag. Alle som er født fra juli til desember blir feira midt imellom der og alle fra januar til juni blir feira midt mellom der. De er for mange til å feire den individuelle.

Men når de da feirer er det veldig! De leier inn hoppeslott, sangere og god mat. ;)

Også var hu ansatta akkurat kommet tilbake fra permisjon. Så tenker minste utnytta det litt [emoji14] Og fikk hu med på laget sitt før de andre tenkte seg om [emoji23]

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]
Full kontroll ja

Minna meg forresten om minste i hus på 6.5 år. Hu begynner virkelig å bli litt utspekulert [emoji23]

I går feks. Når hu la seg, sov allerede pappaen i hus. Han står opp 0500. Så han legger seg tidlig i ukedagene. Og hu svarte meg etter jeg fulgte hun opp i senga
"Om ikke du sitter med meg mamma, til jeg sovner, skal jeg hyle så høyt at pappa våkner"

Jeg ble selvsagt sittende lettere irritert [emoji23]

I dag hadde de laga kroner på sfo. Med navn og glitter på. Når jeg henta hu, sier ene ansatte der at alle hadde laga slik, men det var bare minste som virkelig hadde bursdag i dag da. Så da var det ekstra stas.
Da måtte jo jeg si at da er de blitt lurt. For den er ikke før i november [emoji23]
Hu som hadde høsta bursdagssanger og masse klemmer og først i lek og slikt.

Joda. Lover godt i fremtiden? [emoji23][emoji23][emoji23]
Lur jente

I dag er vi tidligere igang. Eldstemann beskylder meg for å aldri vekke ham tidlig nok til at han rekker å gå til skolen (stengt tatt fordi han bruker mye tid og absolutt skal se tv før frokost) så i dag starter vi tidlig. Han bør få om en time. Og jeg og alle ungene er ferdig på badet. Så lang tid kan vi ikke klare å bruke på å spise frokost.
Tvitvi :D Her fikk jeg nesten ikke eldste opp gitt. Hu var trøtt hu.
Hu står normalt opp før meg og minste. Hu bruker så langt tid på å stelle seg [emoji85]

Back
Topp