>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig [emoji23]Lur jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig [emoji23]Lur jente
Så fint
Føler jeg har snakket med meg selv i en periode på terminforumet nå, så fint å finne flere snakkesalige her inne
Veldig sjelden Heldigvis for oss pratesyke [emoji23]Her er det sjelden stille[emoji23]
Hehe. Såpass ja.Hu går på sfo, og de feirer felles bursdag. Alle som er født fra juli til desember blir feira midt imellom der og alle fra januar til juni blir feira midt mellom der. De er for mange til å feire den individuelle.
Men når de da feirer er det veldig! De leier inn hoppeslott, sangere og god mat.
Også var hu ansatta akkurat kommet tilbake fra permisjon. Så tenker minste utnytta det litt [emoji14] Og fikk hu med på laget sitt før de andre tenkte seg om [emoji23]
Levert i bhg og tilbake allerde,.på den tiden jeg pleier å si "spis nå da så vi får pusse tenner. Du blir kjørt" til eldstemann.Tvitvi Her fikk jeg nesten ikke eldste opp gitt. Hu var trøtt hu.
Hu står normalt opp før meg og minste. Hu bruker så langt tid på å stelle seg [emoji85]
Men brått er dere alle stille så jeg spammer ;-)Her er det sjelden stille[emoji23]
Nå er alle i seng utenom meg her Digg!
Ser dette. Du er effektiv når du er i gang
Privat sfo med mye her for å si det slik da. Tror de bare skal briefe [emoji23]Hehe. Såpass ja.
Her feirer de på sfo en gang i mnd. I form av at de synger. Ikke noe ekstra spesielt egebrlog.
Så bra daLevert i bhg og tilbake allerde,.på den tiden jeg pleier å si "spis nå da så vi får pusse tenner. Du blir kjørt" til eldstemann.
Ja da er det på tide å få brukt dem ogsåJa Vant jo masse kremer for litt over et år siden og. Så.. Kjekt å kunne BRUKE dem skikkelig og [emoji23]
Sitter med tuben og Smører flere ganger i timen [emoji28][emoji28]
Ja sant det, tenker ikke helt midt på nattaHan maser. Sjukt sutrete masing. Aldri hørt en katt som lager så mye lyd [emoji23]
Han begynner vel egentlig kjede seg inne, tror jeg. Men, nettopp flyttet, så han får bare bite det i seg [emoji28]
God morgen Ha en fin dag du ogsåGod morgen[emoji295]️ Ha en fin dag[emoji254]
Over 500 innlegg på dag 1. Hipphipp
Samme her, har jo hvert andre tilfeller hvor tapatalk også har hvert bedre men det var kortvarig og ikke slik som nå!Jeg savner bv forum, men begynner å venne meg til denne nå...
Ja fytti. Skamdyrt. Men får nok gå i den frem til 3.klasse. Da er hu stor nok til å gå alene hjem også. Får se om ett års tid. Storesøstra slutta når hu var 8 år. Men kan jo være minste ikke er helt klar enda da altså.
Apropos reker [emoji23][emoji23]