Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Under headsettet hørtes det virkelig ut som "mamma" altså [emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Under headsettet hørtes det virkelig ut som "mamma" altså [emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Haha, han mister det nå som det kommer ei lita tulle. kan bli spennende..Furterom. Burde ordne det til min og.
Hahahaha, godt spørsmål! Kanskje han furter fordi han snart mister det.Haha, hva furter han for?[emoji23]
Nja. Lå ei stund, men sovna til slutt Sov godt når jeg sovna da Du da?
Så bra[emoji1] de har mye lekkert!
Alt som er gjort er jo GJORT [emoji28]
Fått sovet litt bedre i natt, så håper energien kommer. Ikke orket å stå opp enda, dog. Ønsker meg virkelig virkelig lystette gardiner til soverommet.....
Jepp. Spesielt når soverommet er sånn plassert at man får sola rett i øya klokka 6 om morran...!Så bra[emoji4] lystette gardiner er gull altså[emoji6]
Jepp. Spesielt når soverommet er sånn plassert at man får sola rett i øya klokka 6 om morran...!
Ja.. Altså. Vanligvis sover jeg veldig veldig tungt.. Men akkurat nå sliter jeg litt med det.Slitsomt[emoji85]
Ja.. Altså. Vanligvis sover jeg veldig veldig tungt.. Men akkurat nå sliter jeg litt med det.
Sniker meg inn og håper på innpass.
Så koselig! God turGod morgen
Ingen konkrete planer for helga annet enn å nyte. Må pakke og gjøre klart til jeg reiser hjem til Trøndelag for å besøke familie til uka da.
Æsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/
Random qoute...Juni er her. Ny mnd. Vi klarte over 17 000 innlegg forrige mnd! La oss satse på nok en god mnd med mye skravling [emoji274]
Let the talk begin [emoji123]
Mai - 17 226 innlegg
Må nesten kjenne på det selv ja. Eldste ble hjemme alene fra 8 år. Men vi begge jobba max 5 min unna og hu var klar for det. Minste har jo storesøster som ordner både mat og alt for hu nå da. [emoji14]Jeg er i tenkeboksen i forhold til eldste[emoji38] han begynner i 4. etter ferien, men ønsker selv å kutte ut SFO... ikke heeelt sikker på om han er klar for det[emoji12]
Søte da [emoji170]disse ihvertfall og en matrosdress som minner meg om donald duck, men mannen insisterte siden den vi ville kjøpe ble utsolgt før vi kom så langt
Jupp. Måte på hvor stor plass jeg skal ta [emoji85]Ja blir litt vanskligere da ja
Ser det for meg. Ler fremdeles [emoji23]Under headsettet hørtes det virkelig ut som "mamma" altså [emoji85]