Hørtes deilig ut Men litt kaldt å bade? Blåst ille på denne siden..
Vært greit her[emoji2] 18 grader og ikke så ille vind... og 19 grader i bassenget[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig ut Men litt kaldt å bade? Blåst ille på denne siden..
Bilder da
Ja blir litt vanskligere da jaSå mye har jeg ikke å fortelle. Pluss det er jo ikke lov med mer enn 5 om gangen. Orker ikke skrive avhandling [emoji23]
Hvordan gikk det?I dag er vi tidligere igang. Eldstemann beskylder meg for å aldri vekke ham tidlig nok til at han rekker å gå til skolen (stengt tatt fordi han bruker mye tid og absolutt skal se tv før frokost) så i dag starter vi tidlig. Han bør få om en time. Og jeg og alle ungene er ferdig på badet. Så lang tid kan vi ikke klare å bruke på å spise frokost.
God morgenGod morgen alle sammen. Hva står på planen for helgen da?
Klær fra me&i[emoji2]
Det vil du derimot ikke vite [emoji23][emoji23][emoji23] men ellers mål du bare vente på barnebarn da [emoji6]
Eh er det vanlig når man først har blitt 5 år? [emoji23]
Redd jeg kommer til å gå opp i vekt under ramadan, går jo bare mellom stue og kjøkken i tiden hvor jeg kan spiser [emoji23]
Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]
må vente mange år daDa satser jeg på barnebarn tror jeg[emoji23]
Tja når de blir tenåringer da eller?Jada, det er jeg overbevist om[emoji1]
Tja +0,2 kgHehe, håper ikke det blir så galt[emoji12]
Ja, skal ta bilder når det kommer <3Fant du noe fint?[emoji1]
Hei Kjekt du kommer innom her i gjen Hva er dine planer for dagen?God formiddag håper dere får en fin fredag.
Gir ett nytt forsøk på å prøve å være litt aktiv her igjen [emoji2]
Hei Kjekt du kommer innom her i gjen Hva er dine planer for dagen?
God morgenGod morgen alle sammen. Hva står på planen for helgen da?
Alt som er gjort er jo GJORT [emoji28]Det er sant da[emoji4] alt som er starta med er godt[emoji2]