>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Noen episodet å ta igjen du da [emoji23]Godt det ble litt søvn da[emoji4] fikk på en serie på mobilen og sovna med en gang[emoji23][emoji23] våkne to timer etterpå med mobilen i hånda og suits surrende på[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen episodet å ta igjen du da [emoji23]Godt det ble litt søvn da[emoji4] fikk på en serie på mobilen og sovna med en gang[emoji23][emoji23] våkne to timer etterpå med mobilen i hånda og suits surrende på[emoji85]
Jeg har sendt deg mail. Skulle sende fra min egen mail vel? Eller skal jeg sende en pm her inne?Random qoute...
end meg en mail med infoen din slik at vi får sendt ut premien din i dag
Hei hei [emoji4] ikke alltid like lett å holde følge her men trenger heldigvis ikke lese alt [emoji4]God formiddag håper dere får en fin fredag.
Gir ett nytt forsøk på å prøve å være litt aktiv her igjen [emoji2]
Om ikke kan den godt sendes hit [emoji23][emoji23][emoji23]Random qoute...
end meg en mail med infoen din slik at vi får sendt ut premien din i dag
De dumme klærne alltså [emoji6]Klærne mine blir mindre for hver dag?! [emoji30]
Mye av det ja, settet vi egentligen skulle kjøpe var MYE finere enn Donald duck look alike daSøte da [emoji170]
Plutselig har man tatt mer plass enn man tenkte da [emoji54]Jupp. Måte på hvor stor plass jeg skal ta [emoji85]
Haha ! Nehei. Sendte mail i går med en gang. Har dobbelsjekka mailen min og jo. Det er rett mailadr og alt og den står som sendt... Sendt pm nå da. Håper den går der den skal nå da...Om ikke kan den godt sendes hit [emoji23][emoji23][emoji23]
Hadde ikke fått inn nye da senere?Mye av det ja, settet vi egentligen skulle kjøpe var MYE finere enn Donald duck look alike da
Ja får skravle oss frempå før ferien daFår skravle ræva av oss. Neste mnd er det helt sikkert roligere. Da var det også pause for topp 100
Det syns jegJa får skravle oss frempå før ferien da
45 min til det her. Bingo nå. Derfor jeg kikker litt her nå [emoji23]Lunsj!! Det passa bra nå kjenner jeg
Bingo faktisk? På jobb?45 min til det her. Bingo nå. Derfor jeg kikker litt her nå [emoji23]
Er på dagsenter med eldre Bingo ganske ofte da faktisk. Men vi som jobber her spiller ikke bingo. Men hjelper de rundt oss. Men i dag var det bare eldre som kjenner igjen tallene. Så da sneik jeg meg inn her innimellom strikkinga. Men snart lage til middag her daBingo faktisk? På jobb?
Hei hei [emoji4] ikke alltid like lett å holde følge her men trenger heldigvis ikke lese alt [emoji4]
Noen episodet å ta igjen du da [emoji23]
God helg!God helg[emoji2][emoji254]
Planer for helgen da?