♡ Skravletråd JUNI ♡

Godt det ble litt søvn da[emoji4] fikk på en serie på mobilen og sovna med en gang[emoji23][emoji23] våkne to timer etterpå med mobilen i hånda og suits surrende på[emoji85]
Noen episodet å ta igjen du da [emoji23]

God formiddag :) håper dere får en fin fredag.
Gir ett nytt forsøk på å prøve å være litt aktiv her igjen [emoji2]
Hei hei [emoji4] ikke alltid like lett å holde følge her men trenger heldigvis ikke lese alt [emoji4]

Om ikke kan den godt sendes hit [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha ! Nehei. Sendte mail i går med en gang. Har dobbelsjekka mailen min og jo. Det er rett mailadr og alt og den står som sendt... Sendt pm nå da. Håper den går der den skal nå da... :(

Bingo faktisk? På jobb? :)
Er på dagsenter med eldre :) Bingo ganske ofte da faktisk. Men vi som jobber her spiller ikke bingo. Men hjelper de rundt oss. Men i dag var det bare eldre som kjenner igjen tallene. Så da sneik jeg meg inn her innimellom strikkinga. Men snart lage til middag her da :)

Hei hei [emoji4] ikke alltid like lett å holde følge her men trenger heldigvis ikke lese alt [emoji4]

Ja hehe. Jeg var jo veeldig aktiv i fjor, så dabbet det litt av på nyåret. Men nå gir jeg det ett nytt forsøk :D

Endelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga. :D

Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...

Kos dere! :D

Back
Topp