♡ Skravletråd JUNI ♡

Det blir det så absolutt[emoji2]
Bor på hedmarken, enn du? noen ganger må bare regnjakka frem. Er jo litt fint å drive ute i regnet og noen ganger, bare det ikke er iskaldt i tillegg. Vi skulle ha planta litt, men var frost natt til i går, så da drøyer vi det en liten stund til[emoji4]
Bor ikke langt unna meg du da [emoji4]

Hei jenter. Prøve å skravle litt igjen vel. Hva gjør dere i dag?

Lille er så snill og flink. Hjemme med meg til 15-16, kjeder seg stakars, men vi får det til på et vis hver eneste dag. Når pappa kommer hjem, så drar vi ut en tur så hun får litt annen input.

God pinsehelg da :)
Har han langhelg da?

Alltid fascinerende å se hvordan man kan kommunisere kun med kroppsspråk!

Snuppa leker nå med ei jente i parken, asiatisk og snakker ikke noen skandinaviske språk, arabisk eller engelsk (snuppa måtte jo prøve alle språk hun kunne) allikevel leker de fint sammen med kun kroppsspråket [emoji7]

Endelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga. :D

Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...

Kos dere! :D
Skal ut med søstra mi. Prøver overbevise mannen om å joine. Om vi får barnevakt. Ellers lite. Nyte roen håper jeg.

Regn ja. Her også. Skikkelig gledesdrepende [emoji85]

Hei jenter. Prøve å skravle litt igjen vel. Hva gjør dere i dag?

Lille er så snill og flink. Hjemme med meg til 15-16, kjeder seg stakars, men vi får det til på et vis hver eneste dag. Når pappa kommer hjem, så drar vi ut en tur så hun får litt annen input.

God pinsehelg da :)
Man gjør sitt beste hver dag. Annet kan man ikke gjøre rett og slett. Og hu koser seg helt sikkert hjemme med deg også [emoji8]

Alltid fascinerende å se hvordan man kan kommunisere kun med kroppsspråk!

Snuppa leker nå med ei jente i parken, asiatisk og snakker ikke noen skandinaviske språk, arabisk eller engelsk (snuppa måtte jo prøve alle språk hun kunne) allikevel leker de fint sammen med kun kroppsspråket [emoji7]
Hihi ja. Husker når jeg var 9 år enda. Da var vi i Spania og jeg ble kjent med to jenter fra Nederland. Ingen av oss forsto om vi snakka, men vi lekte kjempemye sammen og hadde det supergøy husker jeg :D Alt ble på kroppsspråk der også :D

Men det er gøy å se på da :D

Hihi ja. Husker når jeg var 9 år enda. Da var vi i Spania og jeg ble kjent med to jenter fra Nederland. Ingen av oss forsto om vi snakka, men vi lekte kjempemye sammen og hadde det supergøy husker jeg :D Alt ble på kroppsspråk der også :D

Men det er gøy å se på da :D
Det er det, også her er det VELDIG store kulturforskjeller også på lek men det faller naturlig for dem

Back
Topp