♡ Skravletråd JUNI ♡

Alltid fascinerende å se hvordan man kan kommunisere kun med kroppsspråk!

Snuppa leker nå med ei jente i parken, asiatisk og snakker ikke noen skandinaviske språk, arabisk eller engelsk (snuppa måtte jo prøve alle språk hun kunne) allikevel leker de fint sammen med kun kroppsspråket [emoji7]

Det er det[emoji2]
Også så godt å ha den egenskapen at hun leker uansett[emoji2] ikke alle hadde gjort det.

God kveld! I dag er jeg skikkelig sliten.. Burde nok sovet mer..
Sitter nå og koser meg med tredje piratfilmen og litt KEX (.. som har bittelitt for lite sjokolade ift kjeks...) [emoji14]
Skal sove lenge i morgen, og satse på at jeg får inn litt energi og sånt til å vaske litt ut av huset [emoji4]

Håper du har hatt masse energi idag![emoji2]

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]

Hihi, ei lita snuppe som gleder seg[emoji173]️

Idag skal jeg ikke så mye, vi skal besøke svigerfar i ettermiddag.

Har brukt morgenen på å sitte i telefonkø hos nsb :(
Gir opp snart[emoji23]

Hva med deg?? Planer for dagen?
Kom du gjennom til NSB til slutt ? ;) jobbet til 12.00 så var jeg til gyn . Så hentet småtrolla halv 3 :) nå er det snart take away her . Reiser på hytten i morgen

Det er det[emoji2]
Også så godt å ha den egenskapen at hun leker uansett[emoji2] ikke alle hadde gjort det.
Det er sant, godt å se hun leker da for ser hvordan denne jenta lyser opp fordi noen ville leke med henne

Håper du har hatt masse energi idag![emoji2]
Fikk vasket øvre kjøkkenskap og hele ene badet i alle fall. Litt ødelagt i ryggen nå, og sliten ellers.. Men går nok greit :)

Back
Topp