Være hjemme med ungene, kan hende jeg får besøk eller reiser bort til min gravide lillesøster [emoji16]
Så koselig da[emoji2] er hun langt på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Være hjemme med ungene, kan hende jeg får besøk eller reiser bort til min gravide lillesøster [emoji16]
Åh, brr... Vis oss planteglade gjerne bilder av plantingen når du er ferdig til inspirasjon.
Bor ikke langt unna meg du da [emoji4]
Alltid fascinerende å se hvordan man kan kommunisere kun med kroppsspråk!
Snuppa leker nå med ei jente i parken, asiatisk og snakker ikke noen skandinaviske språk, arabisk eller engelsk (snuppa måtte jo prøve alle språk hun kunne) allikevel leker de fint sammen med kun kroppsspråket [emoji7]
Da har jeg lurt inn min lillesøster hittil [emoji6]
Nei kun i uke 8 [emoji6]Så koselig da[emoji2] er hun langt på vei?
God kveld! I dag er jeg skikkelig sliten.. Burde nok sovet mer..
Sitter nå og koser meg med tredje piratfilmen og litt KEX (.. som har bittelitt for lite sjokolade ift kjeks...) [emoji14]
Skal sove lenge i morgen, og satse på at jeg får inn litt energi og sånt til å vaske litt ut av huset [emoji4]
Nei kun i uke 8 [emoji6]
Hei på dere damer [emoji16]
Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"
Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]
Håper alle har det bra [emoji4]
Ja enig med deg derJa for stor forskjell på den jeg ville ha og den mannen mente var en god erstatning [emoji23]
Denne ville jeg ha men de ble utsolgt
Mannen sitt valg
Å være liten igjen og bare leke sammen alle daDet er det, også her er det VELDIG store kulturforskjeller også på lek men det faller naturlig for dem
Er der en gang mnd etter lønn [emoji4] også innom magnesium for må innom kiwi [emoji23]Nei, er titt og ofte i charlottenberg[emoji6]
Kom du gjennom til NSB til slutt ? jobbet til 12.00 så var jeg til gyn . Så hentet småtrolla halv 3 nå er det snart take away her . Reiser på hytten i morgenIdag skal jeg ikke så mye, vi skal besøke svigerfar i ettermiddag.
Har brukt morgenen på å sitte i telefonkø hos nsb
Gir opp snart[emoji23]
Hva med deg?? Planer for dagen?
Det er sant, godt å se hun leker da for ser hvordan denne jenta lyser opp fordi noen ville leke med henneDet er det[emoji2]
Også så godt å ha den egenskapen at hun leker uansett[emoji2] ikke alle hadde gjort det.
Får se hvor aktiv hun kommer til å være da [emoji23]Så flink du er![emoji1] Babyverden takker deg![emoji272]
Ja det er det [emoji4]Så spennende og nytt da[emoji2][emoji171]
Må ha den jeg ville ha før vi reiser til Egypt [emoji6]Ja enig med deg der
Fikk vasket øvre kjøkkenskap og hele ene badet i alle fall. Litt ødelagt i ryggen nå, og sliten ellers.. Men går nok greitHåper du har hatt masse energi idag![emoji2]
Håper du ordner det daMå ha den jeg ville ha før vi reiser til Egypt [emoji6]