♡ Skravletråd JUNI ♡

hmprod
hmprod
hmprod
disse ihvertfall og en matrosdress som minner meg om donald duck, men mannen insisterte siden den vi ville kjøpe ble utsolgt før vi kom så langt :(
Då fine klær

Endelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga. :D

Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...

Kos dere! :D
Bursdahsfeirinh ×2 her

Hei jenter. Prøve å skravle litt igjen vel. Hva gjør dere i dag?

Lille er så snill og flink. Hjemme med meg til 15-16, kjeder seg stakars, men vi får det til på et vis hver eneste dag. Når pappa kommer hjem, så drar vi ut en tur så hun får litt annen input.

God pinsehelg da :)
Hvordan er formen?

Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]

Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Liker du ikke?

Nå vet jeg ikke hvordan det er på den butikken, men en butikk jeg var i måtte man legge varen på en plate ette de var skannet og dersom man la fler ting reagerte den....

Back
Topp