Då fine klærdisse ihvertfall og en matrosdress som minner meg om donald duck, men mannen insisterte siden den vi ville kjøpe ble utsolgt før vi kom så langt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då fine klærdisse ihvertfall og en matrosdress som minner meg om donald duck, men mannen insisterte siden den vi ville kjøpe ble utsolgt før vi kom så langt
God helgGod formiddag håper dere får en fin fredag.
Gir ett nytt forsøk på å prøve å være litt aktiv her igjen [emoji2]
Dagvakt i dag?Hei og hopp! Titter innom fra jobb
Yes , men jobba bare til 12. Vært hos gynDagvakt i dag?
Og mor er ikke helt fornøyd? [emoji54]Vesla har fått helt dilla på "bæ bæ lille lam" [emoji28] og det er så klart fantorangen som skal dynge[emoji85]
Nja jobb å ut og spiseTakk[emoji2]
Hektisk dag i dag?
Ja, samtidig som mannen er borte på fest med kjeden, så vi skal kose ossJa greit innimellom det
Bursdahsfeirinh ×2 herEndelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga.
Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...
Kos dere!
Ja veldig fornøyd også [emoji4]Då fine klær
Bursdsg×2God helg[emoji2][emoji254]
Planer for helgen da?
Hvordan er formen?Hei jenter. Prøve å skravle litt igjen vel. Hva gjør dere i dag?
Lille er så snill og flink. Hjemme med meg til 15-16, kjeder seg stakars, men vi får det til på et vis hver eneste dag. Når pappa kommer hjem, så drar vi ut en tur så hun får litt annen input.
God pinsehelg da
Gikk det greit?Yes , men jobba bare til 12. Vært hos gyn
Skjønner du dr detJa veldig fornøyd også [emoji4]
Mangler bare klærne og varme [emoji6]
Alt ig ingentingGod ettermiddag jenter.
Hva skravles det om i dag?
Liker du ikke?Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Mest om hva vi skal gjøre i helga [emoji4]God ettermiddag jenter.
Hva skravles det om i dag?
Nå vet jeg ikke hvordan det er på den butikken, men en butikk jeg var i måtte man legge varen på en plate ette de var skannet og dersom man la fler ting reagerte den....Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Syns den bare er rar, mangler mer sjokolade og diskuterte her igår om at man like gjerne bare kan unngå å spise den så lo inni meg når vi fikk den [emoji23]Liker du ikke?