Det har jeg aldri hørt om.Ja[emoji7]
Blir ikke de veldig soggy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri hørt om.Ja[emoji7]
Du altsåSyns den bare er rar, mangler mer sjokolade og diskuterte her igår om at man like gjerne bare kan unngå å spise den så lo inni meg når vi fikk den [emoji23]
Jupp det vanligeDet vanlige med andre ord
Kanskje jeg bare skal skravle litt..
Det blir detKoselig da[emoji4]
Mhm er detMye bursdag i helgen ser jeg[emoji6]
Haha ja. Han har begynt å rydde ut litt smått.Ja da må han jo bare vike [emoji14] Hehe.
Ja hadde jeg bare likt KEX da [emoji6]Juhu, premie for å være ærlig da[emoji2]
De må på etter pizzaen er stekt, før på Gjøvik var det et sted som lagde den perfekte kebab pizzaen med pommes fritz og kebab dressing [emoji7]Det har jeg aldri hørt om.
Blir ikke de veldig soggy?
Joa for skal man først kjøpe noe sånt kan man heller kjøpe kvikk lunsj [emoji6]Du altså
Huff, kjedelig når det er små forandringerFått svar øå celleprøve, må ta ny om ett år
Oi, det var ofte, noe galt?Fått svar øå celleprøve, må ta ny om ett år
Kanskje jeg skal prøve å legge det på pizzaen på søndagDe må på etter pizzaen er stekt, før på Gjøvik var det et sted som lagde den perfekte kebab pizzaen med pommes fritz og kebab dressing [emoji7]
Det skal vi Ikke dårlig vær. Bare dårlig klær [emoji1]Kos dere masse! Tross regnet, rekk tunge til den og ha på regnklær.
Ja det gjør jammen detGår unna
God morgen!
Glemte å skrive det.
Men god morgen alle sammen ! [emoji1]
Regner her. Men det hindrer en ikke i å smile. Jobb i dag også langhelg [emoji7]
Så veldig ! [emoji23][emoji23]Haha, for en liten luring!![emoji23][emoji23]
Verdt å prøve en gang ihvertfall [emoji4]Kanskje jeg skal prøve å legge det på pizzaen på søndag