Det vanlige med andre ordAlt ig ingenting
Kanskje jeg bare skal skravle litt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vanlige med andre ordAlt ig ingenting
Hentet pakke fra h&m selv i dagJa veldig fornøyd også [emoji4]
Mangler bare klærne og varme [emoji6]
Jada bedre nå enn sist. Kjente det nesten ikke. Fikk bedøvelse . Så nå er det bare å vente på svarGikk det greit?
Ikke sånn her på noen av butikkene selvom de har dette på 2 COOP og ica, men de sjekker en gang iblant og vet at de sjekker oftere om ikke alltids folk som har hatt avvik før. Og selvom jeg alltid er litt nervøs for at jeg skulle ha glemt noe har alt stemt til når [emoji6]Nå vet jeg ikke hvordan det er på den butikken, men en butikk jeg var i måtte man legge varen på en plate ette de var skannet og dersom man la fler ting reagerte den....
Bilde [emoji6]Hentet pakke fra h&m selv i dag
Ingrid har elsket bæ bæ lille lam så lenge jeg kan huske. Eldstemann sang den for henne når hun gråt i bilen som baby og det roet henne. Hun ber om den mange ganger for dagenVesla har fått helt dilla på "bæ bæ lille lam" [emoji28] og det er så klart fantorangen som skal dynge[emoji85]
God ettermiddag[emoji1]
Vært på jobb hele dag og er her ennå[emoji13]
Jeg elsker slike kasser, er ofte mye mindre kø derIkke sånn her på noen av butikkene selvom de har dette på 2 COOP og ica, men de sjekker en gang iblant og vet at de sjekker oftere om ikke alltids folk som har hatt avvik før. Og selvom jeg alltid er litt nervøs for at jeg skulle ha glemt noe har alt stemt til når [emoji6]
Ja det var veldig godt . Biffsnadderen var min men pommes frites spiste stort sett ungene . Frøkna la det på pizzaen og gaflet i seg
Pommes frites oppå pizza?Pizza med pommes frites og bearnaise er jo knallgodt[emoji39]
Og mor er ikke helt fornøyd? [emoji54]
Hva snakker dere om?Altså, den er grei nok den...men...[emoji28][emoji12] den 20 ganga i dag[emoji85] blir man litt lei[emoji23]
Nja jobb å ut og spise
Bursdsg×2
Å litt annet
Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Hentet pakke fra h&m selv i dag
Ingrid har elsket bæ bæ lille lam så lenge jeg kan huske. Eldstemann sang den for henne når hun gråt i bilen som baby og det roet henne. Hun ber om den mange ganger for dagen
Samme her, bruker de aller mest [emoji4]Jeg elsker slike kasser, er ofte mye mindre kø der
Pommes frites oppå pizza?
[emoji23][emoji23][emoji23] ja da blir man lei!Altså, den er grei nok den...men...[emoji28][emoji12] den 20 ganga i dag[emoji85] blir man litt lei[emoji23]