♡ Skravletråd JUNI ♡

Nå vet jeg ikke hvordan det er på den butikken, men en butikk jeg var i måtte man legge varen på en plate ette de var skannet og dersom man la fler ting reagerte den....
Ikke sånn her på noen av butikkene selvom de har dette på 2 COOP og ica, men de sjekker en gang iblant og vet at de sjekker oftere om ikke alltids folk som har hatt avvik før. Og selvom jeg alltid er litt nervøs for at jeg skulle ha glemt noe har alt stemt til når [emoji6]

Vesla har fått helt dilla på "bæ bæ lille lam" [emoji28] og det er så klart fantorangen som skal dynge[emoji85]
Ingrid har elsket bæ bæ lille lam så lenge jeg kan huske. Eldstemann sang den for henne når hun gråt i bilen som baby og det roet henne. Hun ber om den mange ganger for dagen

Ikke sånn her på noen av butikkene selvom de har dette på 2 COOP og ica, men de sjekker en gang iblant og vet at de sjekker oftere om ikke alltids folk som har hatt avvik før. Og selvom jeg alltid er litt nervøs for at jeg skulle ha glemt noe har alt stemt til når [emoji6]
Jeg elsker slike kasser, er ofte mye mindre kø der

Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]

Juhu, premie for å være ærlig da[emoji2]

Ingrid har elsket bæ bæ lille lam så lenge jeg kan huske. Eldstemann sang den for henne når hun gråt i bilen som baby og det roet henne. Hun ber om den mange ganger for dagen

Her har det variert veldig hvilken sang som er mest populær. Før i uka har det vært hjulene på bussen[emoji4]

Back
Topp