>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Ganske grei dag. Strikka ferdig ene armen. Spilt bingo. Og har tatt med meg 3 av de for å trimme i ei trapp Sporty vettu hihiHatt en fin dag på jobb?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Ganske grei dag. Strikka ferdig ene armen. Spilt bingo. Og har tatt med meg 3 av de for å trimme i ei trapp Sporty vettu hihiHatt en fin dag på jobb?
Hva snakker dere om?
Noe annet ville vært kjedelig[emoji12]Veldig sjelden Heldigvis for oss pratesyke [emoji23]
Ja ble litt hihiSå mye fint [emoji7]
Men brått er dere alle stille så jeg spammer ;-)
God morgen alle sammen. Hva står på planen for helgen da?
Jobben kaller. Ses senere ha en fin dag
disse ihvertfall og en matrosdress som minner meg om donald duck, men mannen insisterte siden den vi ville kjøpe ble utsolgt før vi kom så langt
Tja når de blir tenåringer da eller?
Du handler jo også til to barn da, snuppa her har nok [emoji6]Ja ble litt hihi
Skulle helst hvert lenge før det da [emoji13]Tja, eller når de flytter ut[emoji12]
[emoji23][emoji23][emoji23] ja da blir man lei!
Ja jeg klarer ikke la være eneste jeg skulle ha var pysjer til frøknaDu handler jo også til to barn da, snuppa her har nok [emoji6]
Men hun trenger da sommerklær vel [emoji6]Ja jeg klarer ikke la være eneste jeg skulle ha var pysjer til frøkna
Aha..Fantorangen og Bæ bæ lille lam[emoji28]
Har en del etter broren, arver av niesen og hadde kjøpt litt alt. Men vi får håpe på mye solMen hun trenger da sommerklær vel [emoji6]
Vi får se hva jeg gidder...Verdt å prøve en gang ihvertfall [emoji4]
Ta det en uke du får være veldig aktiv [emoji6]Vi får se hva jeg gidder...