>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Ganske grei dag. Strikka ferdig ene armen. Spilt bingo. Og har tatt med meg 3 av de for å trimme i ei trappHatt en fin dag på jobb?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Ganske grei dag. Strikka ferdig ene armen. Spilt bingo. Og har tatt med meg 3 av de for å trimme i ei trappHatt en fin dag på jobb?
Hva snakker dere om?
Noe annet ville vært kjedelig[emoji12]Veldig sjeldenHeldigvis for oss pratesyke [emoji23]
Ja ble littSå mye fint [emoji7]
Men brått er dere alle stille så jeg spammer ;-)
God morgen alle sammen. Hva står på planen for helgen da?
Jobben kaller. Ses senere ha en fin dag![]()
![]()
disse ihvertfall og en matrosdress som minner meg om donald duck, men mannen insisterte siden den vi ville kjøpe ble utsolgt før vi kom så langt![]()
![]()
Tja når de blir tenåringer da eller?
Du handler jo også til to barn da, snuppa her har nok [emoji6]Ja ble litthihi
Skulle helst hvert lenge før det da [emoji13]Tja, eller når de flytter ut[emoji12]
[emoji23][emoji23][emoji23] ja da blir man lei!
Ja jeg klarer ikke la væreDu handler jo også til to barn da, snuppa her har nok [emoji6]

Men hun trenger da sommerklær vel [emoji6]Ja jeg klarer ikke la væreeneste jeg skulle ha var pysjer til frøkna
![]()
Aha..Fantorangen og Bæ bæ lille lam[emoji28]
Har en del etter broren, arver av niesen og hadde kjøpt litt alt. Men vi får håpe på mye solMen hun trenger da sommerklær vel [emoji6]
Vi får se hva jeg gidder...Verdt å prøve en gang ihvertfall [emoji4]
Ta det en uke du får være veldig aktiv [emoji6]Vi får se hva jeg gidder...