♡ Skravletråd JUNI ♡

Må nesten kjenne på det selv ja. Eldste ble hjemme alene fra 8 år. Men vi begge jobba max 5 min unna og hu var klar for det. Minste har jo storesøster som ordner både mat og alt for hu nå da. [emoji14]

Alltid greit med storesøsken som hjelper til[emoji2]
Mannen jobber 20 minutter unna og jeg jobber 30 minutter unna....litt langt[emoji38]
Han har jo også diverse utfordringer med 3 diagnoser, så er veldig usikker altså....[emoji13]

Endelig snart helg igjen! Åh, som jeg gleder meg - vært etterlengtet denne helga. :D

Håper alle får ei super helg! Er mange som har noen hyggelige planer for pinsehelga? Her hadde vi tenkt å jobbe videre i hagen, selv om det er meldt regn. Det eneste kjipe er at vi skulle tenne et stort pinsebål, men det utgår ser det ut til...

Kos dere! :D

Endelig helg![emoji1] skulle egentlig jobbet i helga, men har blitt permittert...
Planer om å holde på i "hagen", pynte opp veranda, og plante om litt blomster[emoji2] regn her også, men vi er da vanntette?![emoji23]

Hei jenter. Prøve å skravle litt igjen vel. Hva gjør dere i dag?

Lille er så snill og flink. Hjemme med meg til 15-16, kjeder seg stakars, men vi får det til på et vis hver eneste dag. Når pappa kommer hjem, så drar vi ut en tur så hun får litt annen input.

God pinsehelg da :)

God pinsehelg til dere også[emoji1]

Alltid fascinerende å se hvordan man kan kommunisere kun med kroppsspråk!

Snuppa leker nå med ei jente i parken, asiatisk og snakker ikke noen skandinaviske språk, arabisk eller engelsk (snuppa måtte jo prøve alle språk hun kunne) allikevel leker de fint sammen med kun kroppsspråket [emoji7]

Veldig fascinerende hvordan barn finner hverandre uansett[emoji173]️

Back
Topp