Eller kanskje like greit [emoji6]
Spørs hvordan du velger å se på det[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller kanskje like greit [emoji6]
Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Det er sant[emoji1] eldste har vært på vei uti idag også![emoji33] 14 grader og regn....[emoji849]
Lang dag på deg da[emoji28] fri i helga da eller?
Fått svar øå celleprøve, må ta ny om ett år
Så herlig[emoji1]
Her er det "ja vi elsker" som er favoritten[emoji23]
Skulle helst hvert lenge før det da [emoji13]
gledee meg til hyttetur
Jobbet til kl 1830, og er permittert resten av helga[emoji1] jeg er visst for dyr å ha på jobb[emoji23]
Uff ja ! Hva skulle jeg da gjort? Snakka med mannen? [emoji23][emoji33][emoji56]
Veldig Har du vært på jobb?
Det skjer innimellom ja[emoji23]
Neida kunne hvert mye verre selvsagt
Ja det forstår jeg godt. Opp til 4klasse man kan gå sfo er det ikke? Og om det gjør at dere føler dere tryggere er jo det bra daAlltid greit med storesøsken som hjelper til[emoji2]
Mannen jobber 20 minutter unna og jeg jobber 30 minutter unna....litt langt[emoji38]
Han har jo også diverse utfordringer med 3 diagnoser, så er veldig usikker altså....[emoji13]
Bursdag i morra, ellers ingen planer[emoji4]
Kan alltids prøve [emoji14] Noe garanti er det vel ikke. Starter jo ferier i slutten av mnd [emoji87]Går vi for 17000 her denne måneden?![emoji1][emoji41]
20 syntes jeg hadde vært ett fint mål
Ja herligheten. Tror han hadde satt vannet i vrangstrupen av sjokk da. Kan da ikke gjøre det mot han [emoji85]Ikke sant?![emoji23][emoji33] det skulle tatt seg ut liksom!
Husker broren min klatret over snøhaugen for å bade i bekken i mai da han var 10 ca[emoji85] så 14 grader og regn er da ikke no[emoji12][emoji23]