♡ Skravletråd JUNI ♡

Endelig helg![emoji1] skulle egentlig jobbet i helga, men har blitt permittert...
Planer om å holde på i "hagen", pynte opp veranda, og plante om litt blomster[emoji2] regn her også, men vi er da vanntette?![emoji23]

Greit å få noen fridager? :) Er ikke du kommet deg helt i mål du heller med uteområdet? Tror man aldri blir egentlig helt ferdig. :P

Og ja - finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. ;) God helg, Ronja!

Ja det forstår jeg godt. Opp til 4klasse man kan gå sfo er det ikke? Og om det gjør at dere føler dere tryggere er jo det bra da :)

Ja, til og med 4.klasse[emoji2] men de fleste på hans alder har kuttet ut SFO så han kjeder seg der[emoji38]

Ja, til og med 4.klasse[emoji2] men de fleste på hans alder har kuttet ut SFO så han kjeder seg der[emoji38]
Ja det er forståelig da. Her var det faktisk mange 4klassinger på sfo enda da. Men ikke fullt som regel. Helst 50% ca.

Jeg utnytter jo litt det faktum at eldste er nesten 5 år eldre og kan hjelpe med minste [emoji23] Så kjenner jo at jeg er heldig der nå da :)

Haha, mannfolka hadde blitt nervøse vil jeg tro[emoji23] kommunikasjon liksom?![emoji23]
Hahaha. Spilte nå kort med han i dag og tok en cider med han før han gikk for en fest ;) Godt nok det. [emoji23] Snart legge to unger og sette på en Ringenes Herre. Kose meg videre med cideren før det er sovetid :) Er egentlig trøtt allerede. Men sovna dessverre på sofaen og mannen lot meg sove i over en time. Så natta blir gjerne vanskelig å sovne i alikevel da [emoji23]

Back
Topp