>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det gjør mye med motivasjonen ! [emoji7]Taaaakk![emoji1] gjør noe med motivasjonen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør mye med motivasjonen ! [emoji7]Taaaakk![emoji1] gjør noe med motivasjonen!
Greit å få noen fridager? Er ikke du kommet deg helt i mål du heller med uteområdet? Tror man aldri blir egentlig helt ferdig.
Og ja - finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. God helg, Ronja!
Du hadde vel ganske travel mnd ogsåDet gjør jeg im jeg vil
At du klarer vente . Her forsvinner alt snop med engang hihiÅåh. Så ikke feil ut. Har kjøpt ostepop. Men den er jo ikke god før i morgen [emoji23][emoji85]
Hihi ja . NamFredagskosen er på plass[emoji7]
Er absolutt uhell og virker som om Tamara ser det da.
(men nå har hun jo lovet meg at mye oppgaver er delegert vekk siden hun er syk!)
Bursdahsfeirinh ×2 her
Det har jrgDu hadde vel ganske travel mnd også
Har du lagt den til lufting?Ååh. Så ikke feil ut. Har kjøpt ostepop. Men den er jo ikke god før i morgen [emoji23][emoji85]
Ja det er forståelig da. Her var det faktisk mange 4klassinger på sfo enda da. Men ikke fullt som regel. Helst 50% ca.
Jeg utnytter jo litt det faktum at eldste er nesten 5 år eldre og kan hjelpe med minste [emoji23] Så kjenner jo at jeg er heldig der nå da
Null problem. Er enda mett etter middagen [emoji23]At du klarer vente . Her forsvinner alt snop med engang hihi
Ja ganske utrolig faktisk Det er en god gjeng her inne
Ja det har jeg. Må jo det [emoji23]Har du lagt den til lufting?
Ja. Eldste er veldig sladrete også. Så hu er kjapp å ringe om det er noe [emoji23]Du er kjempe heldig[emoji1] større sjans for at det går bra hjemme da!
Burde blitt feira med en bvfest i landet [emoji56][emoji324][emoji324][emoji7][emoji1]Vi er dritgode![emoji1][emoji41]
Hopper rett inn fra intet og leser uten sammenhengBurde blitt feira med en bvfest i landet [emoji56][emoji324][emoji324][emoji7][emoji1]
Haha, ja, de er best da!Ja det har jeg. Må jo det [emoji23]
Digg jaSykt misunnelig!!!
Burde vel hatt det i en storby da. Og må vel godt planlegges mtp overnatting og reise for enkelte (les:meg fra Stavangerområdet) [emoji23]Hopper rett inn fra intet og leser uten sammenheng
Noen som se BVFEST!!!!!!!! jeg er med.
Hvornår?