Deilig å slappe av og da Koselig hos svigerfar?
Veldig hyggelig, lille J fikk en oppblåsbar sofa som kan brettes ut til en madrass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å slappe av og da Koselig hos svigerfar?
Man kjenner den dumme samvittigheten ja. Men du er en super mamma. Og ikke glem det [emoji8][emoji8]Jeg vet [emoji173] Og takk! Men føler meg ikke som en god mamma i denne formen.
Begynte kl 0930[emoji2]
Jada, bare helga[emoji6] staten har så dårlig råd at tjenestemenn permitteres på helligdager[emoji849]
Oslo it is ! [emoji1] Finner som regel litt billige flybilletter. Så null stress det daKan hende jeg tar feil med tanke på Tamara...
(Jeg tar mye feil om dagen, hallo, jeg trodde vekten til et elektron var 1,6*10^-19 kg [emoji14] )
Har aldri vært BV-treff i min tid som jeg vet om.
Stemmer for Oslo, syns jeg har litt for mange reisedøgn som det er for tiden
Hodepine er fryktelig. Søvn hjelper som regel hvertfall God bedring!Hodepine. Frister med seng. Litt tidlig, så sikkert mobil på senga. Men. Hodepine.
Jeg tar bussen..Oslo it is ! [emoji1] Finner som regel litt billige flybilletter. Så null stress det da
Hm. Litt sånn at de nye medisinene ikke fungerer så kunne likesågodt vært uten fordi jeg allikevel må ta Paralgin... Snakket med legen min i dag, mannen ringer nevro til uka. Eller legevakt i helgen eventuelt. Mister mange kilo på kort tid, og medisinene spiser elektrolyttene mine fra før så ja. Ble vel ikke gå sånn så lenge vel. Takk som spør [emoji173]Hvordan er formen?
Vær, blomster, mat, barn, sykdom, pinse osv [emoji14] Og klær.God ettermiddag jenter.
Hva skravles det om i dag?
Bare gni det innTamara bor på Østlandet ja. Syår under en av topptrådene : vi som jobber her
Hvor lang tid tar den da? Om jeg tar en buss bruker jeg jo ett halv døgn eller mer [emoji23] Kjappere med fly for min del hvertfallJeg tar bussen..
Flink du er!!Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Ååh. Så ikke feil ut. Har kjøpt ostepop. Men den er jo ikke god før i morgen [emoji23][emoji85]
Ikke sko?Vær, blomster, mat, barn, sykdom, pinse osv [emoji14] Og klær.
Hahaha din egen feil. Jeg hadde jo laga en tråd om ostepop. Burde minna deg veldig på det der [emoji23][emoji85]Æsj[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85] jeg har glemt å kjøpe ostepop[emoji24][emoji24][emoji24][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Er det bra eller dårlig? Jeg tok her om dagen. Grøss.Fått svar øå celleprøve, må ta ny om ett år
Tamata bor ikke u Stavanger neiBor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]
Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da Var superkoselig [emoji7]
Takk for detKrysser fingra for deg[emoji171]
Bursdag ×2God helg til deg også planer for helga?
Hørtes herlig ut Fjellet, sjøen, skogen?gledee meg til hyttetur