♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg vet [emoji173] Og takk! Men føler meg ikke som en god mamma i denne formen.
Man kjenner den dumme samvittigheten ja. Men du er en super mamma. Og ikke glem det [emoji8][emoji8]

Begynte kl 0930[emoji2]
Jada, bare helga[emoji6] staten har så dårlig råd at tjenestemenn permitteres på helligdager[emoji849]

Spare der det spares kan[emoji85] kjett og gå glipp av de timene da[emoji53]

Kan hende jeg tar feil med tanke på Tamara...
(Jeg tar mye feil om dagen, hallo, jeg trodde vekten til et elektron var 1,6*10^-19 kg [emoji14] )
Har aldri vært BV-treff i min tid som jeg vet om.

Stemmer for Oslo, syns jeg har litt for mange reisedøgn som det er for tiden :p
Oslo it is ! [emoji1] Finner som regel litt billige flybilletter. Så null stress det da :)

Hvordan er formen?
Hm. Litt sånn at de nye medisinene ikke fungerer så kunne likesågodt vært uten fordi jeg allikevel må ta Paralgin... Snakket med legen min i dag, mannen ringer nevro til uka. Eller legevakt i helgen eventuelt. Mister mange kilo på kort tid, og medisinene spiser elektrolyttene mine fra før så ja. Ble vel ikke gå sånn så lenge vel. Takk som spør [emoji173]

Har du hatt en fin dag?

Jaja tror de sliter litt med folk som ikke scanner alle varer på shop express inne på coop, för siden jeg hadde alt korrekt fikk jeg en KEX, nå er bare sommer om mannen eller snuppa skal få den for jeg skal ihvertfall ikke ha den [emoji23][emoji23][emoji23]
Flink du er!!

Ååh. Så ikke feil ut. Har kjøpt ostepop. Men den er jo ikke god før i morgen [emoji23][emoji85]

Æsj[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85] jeg har glemt å kjøpe ostepop[emoji24][emoji24][emoji24][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Æsj[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85] jeg har glemt å kjøpe ostepop[emoji24][emoji24][emoji24][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha din egen feil. Jeg hadde jo laga en tråd om ostepop. Burde minna deg veldig på det der [emoji23][emoji85]

Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]

Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da :D Var superkoselig [emoji7]
Tamata bor ikke u Stavanger nei

Back
Topp