Legg deg å hvil Sara. God bedringHodepine. Frister med seng. Litt tidlig, så sikkert mobil på senga. Men. Hodepine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg deg å hvil Sara. God bedringHodepine. Frister med seng. Litt tidlig, så sikkert mobil på senga. Men. Hodepine.
Også glemte du det likevel !? [emoji33][emoji33][emoji23]Det var jo pga den tråden jeg skulle kjøpe ostepop[emoji12]
Så kult! Sikkert fornøyd da? Hvor gammel?Veldig hyggelig, lille J fikk en oppblåsbar sofa som kan brettes ut til en madrass
Også glemte du det likevel !? [emoji33][emoji33][emoji23]
Prøver. Men merker det på henne; hun liker det ikke. Hun slår og biter meg; og det er av en grunn. Fordi mamma ikke orker alt..Man kjenner den dumme samvittigheten ja. Men du er en super mamma. Og ikke glem det [emoji8][emoji8]
Haha. Er du en god taper også? [emoji23]Bare gni det inn [emoji14]
JEG VET JEG HUSKET FEIL!!
Hm. Kanskje? Jeg har glemt å snakke om sko her i dag. Men hadde en skosamtale med lille. Den gikk sånn: Sko. Sjo? Sko. Sjo?Ikke sko?
Fikk du? OhSamme her! Jeg fikk advarsel forrige uke. Må passe på.
Det er riktigJeg og mener hun skrev noe om her i Hønefoss en gang, men... kan godt være jeg blander hu og noen andre der[emoji28]
Bor cirka midt mellom Oslo og GardermoenIkke så ille langt borte da
Det er riktig
Ikke jeg heller Kengu... Det tar for lang tid. Heldigvis har jeg en mann som orker å sloss litt når ikke jeg gjør det. Jeg vet jeg skal ha en time om 4,5 uke. Det er bare veldig lenge når man ikke holder på næringen og går ned i vekt da.Uff så kjipt at du strever sånn nå
Liker ikle det jeg
Hm. Jeg håper det ikke er noe alvorlig Kengu [emoji173]Halvårlig
Takk. Jeg gjør det og mer til [emoji173] Men man vil så gjerne!Du gjør så godt du kan, og det er det viltigste[emoji8]
Hahahaha. Ja.Må være den med fart i[emoji6] starter rolig også "tar den av"[emoji2]
Som sagt tidligere, er vant med en litt for god hukommelse, men i dag svikter den meg totaltHaha. Er du en god taper også? [emoji23]
Åpent i morgen også da [emoji39] Ellers er jo enkelte butikker åpne til 2300 [emoji14]Ja[emoji33][emoji33][emoji33]
Ikke lett å forklare heller ei lita jente grunnen. Men det går bedre etterhvert [emoji170]Prøver. Men merker det på henne; hun liker det ikke. Hun slår og biter meg; og det er av en grunn. Fordi mamma ikke orker alt..
Ja. Eller uka før der. Men det var i en annen tråd tror jeg, hvor jeg skulle svare de som hadde svart meg [emoji14] Også glemte jeg meg helt vekk.Fikk du? Oh