Nam. Lakris!Criminal minds, bris og lakris[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam. Lakris!Criminal minds, bris og lakris[emoji2]
Jeg går mer SKOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!Hm. Kanskje? Jeg har glemt å snakke om sko her i dag. Men hadde en skosamtale med lille. Den gikk sånn: Sko. Sjo? Sko. Sjo?
Kjenner til det [emoji14] Hehe.Som sagt tidligere, er vant med en litt for god hukommelse, men i dag svikter den meg totalt
Ja [emoji173] Og hun har puppen hele natta [emoji23]Ikke lett å forklare heller ei lita jente grunnen. Men det går bedre etterhvert [emoji170]
[emoji56][emoji56][emoji56] Sorry da [emoji23][emoji23]Bare gni det inn [emoji14]
JEG VET JEG HUSKET FEIL!!
Du kødder nå ikke sant?Nam. Lakris!
Det ville jeg og se. Men mannen stakk ut. Og vi ser det sammen så [emoji85] ble Ace Ventura [emoji23]Criminal minds, bris og lakris[emoji2]
Blir raskt avhengig av pupp de små [emoji23][emoji1] Kos daJa [emoji173] Og hun har puppen hele natta [emoji23]
I like måte [emoji8] Bare håper du begynner bli bedre snart [emoji170]Dere er de søteste jentene jeg vet om [emoji173]
Hear hear!Du kødder nå ikke sant?
Lakris er forferdelig
En kollega av med kalte meg NERD når jeg husket feil før i dagKjenner til det [emoji14] Hehe.
Detvskjønner jeg er lenge jaIkke jeg heller Kengu... Det tar for lang tid. Heldigvis har jeg en mann som orker å sloss litt når ikke jeg gjør det. Jeg vet jeg skal ha en time om 4,5 uke. Det er bare veldig lenge når man ikke holder på næringen og går ned i vekt da.
Hadde vært gøy med ett treffBare skumleste litt. Bv fest ??
Neida er nok ikke det altså men greit de følger med når det er noe unormaltHm. Jeg håper det ikke er noe alvorlig Kengu [emoji173]
Ja super kjektHadde vært gøy med ett treff
Nei det er godyDu kødder nå ikke sant?
Lakris er forferdelig
Som var akkurat min kommentar når jeg kom innBare skumleste litt. Bv fest ??