Kanskje imorgen, frem til da ligger den trygt i skapet [emoji23]Liker du det ikke?[emoji1]
Jeg stemmer for at prinsessa kan få[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje imorgen, frem til da ligger den trygt i skapet [emoji23]Liker du det ikke?[emoji1]
Jeg stemmer for at prinsessa kan få[emoji6]
Skjønner du er veldig fornøyd med det ja [emoji4]Jeg kan skryte av -1,3 siden mandag!![emoji33]sikkert bare vann....men fornøyd allikevel![emoji1]
Hadde du bodd nærmere skulle du fått denSynes drn er god jeg
Det hørtes da ikke bra ut [emoji54]Var ikke det men noe anney
Det tar ikke så lang tid da [emoji6] men ikke akkurat hverdagsmat [emoji23]Sånn sett, ikke så farlig å spise litt.
Det med gidder var mer på å lage det.
Pizza i seg selv tar litt arbeid om jeg ikke skal lage chips også
Nehehei! Det er godt. Men ikke sammen med sjokolade da [emoji14]Du kødder nå ikke sant?
Lakris er forferdelig
Kommer helt an på hvordan man lager demDet tar ikke så lang tid da [emoji6] men ikke akkurat hverdagsmat [emoji23]
Jaa. Men hun har vært ekstra ivrig nå. Men må få flaske noen ganger om jeg ikke får timet medisinen. Men ja, kos, helt til hun biter. Har refluks, så hun bruker det litt for halsbrann og.Blir raskt avhengig av pupp de små [emoji23][emoji1] Kos da
Jaa. Jeg også [emoji173] Og ditto!I like måte [emoji8] Bare håper du begynner bli bedre snart [emoji170]
HahahaEn kollega av med kalte meg NERD når jeg husket feil før i dag
Hm? Fest?Bare skumleste litt. Bv fest ??
Jaa. Men jeg er jo sjenert [emoji23]Hadde vært gøy med ett treff
Auda. Vondt med den bitinga da [emoji87]Jaa. Men hun har vært ekstra ivrig nå. Men må få flaske noen ganger om jeg ikke får timet medisinen. Men ja, kos, helt til hun biter. Har refluks, så hun bruker det litt for halsbrann og.
[emoji8][emoji8]Jaa. Jeg også [emoji173] Og ditto!
Nei da. Ha en svær navnelapp med nicket og vin i ene hånda. Går raskt overJaa. Men jeg er jo sjenert [emoji23]
[emoji23][emoji23]Samtale med mannen
Han: Nå kjære, hva har du gjort i da
Jeg: Ikke noe spesielt, avtalt møte med advokat og snakket i Stortinget, du da?
Og der ble han taus gitt
Absolutt. Det er litt ekkelt å få slik beskjed uansett synes jeg.Neida er nok ikke det altså men greit de følger med når det er noe unormalt
Sendes til feil sted?Er så lei posten altså
Nå er pakken sendt til lampeland...
Tæhææ. Jooo. Dessuten liker jeg troll.Da har du ikke sett bilde av meg [emoji14]