Skal prøve å spise snop jeg og. Ikke spy da [emoji23]Ahh byttet deksel på tlf . Befrielse . Andre var stort og klumpete . Og dette kuuuuulere høhø og gjett hvem som er kvalm. All snop gone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å spise snop jeg og. Ikke spy da [emoji23]Ahh byttet deksel på tlf . Befrielse . Andre var stort og klumpete . Og dette kuuuuulere høhø og gjett hvem som er kvalm. All snop gone
Ja Jeg er bare ikke så tålmodig, hehe. Jeg gjør alt jeg kan, men tålmodigheten blir kortere og det synes jeg er vanskelig. Men hun er gullet mitt, så gjør alt jeg kan for henne.Når formen blir bedre så får du gjort mer også[emoji2] og du er en kjempegod mamma, det er jeg sikker på[emoji171]
Han fikk forklaring etterpå, og den var ganske logisk, men ganske morsomt å kunne si noe slikt[emoji23][emoji23]
Hehe kommet meg i seng nå . Så ingen spying nei hihiSkal prøve å spise snop jeg og. Ikke spy da [emoji23]
Samtale med mannen
Han: Nå kjære, hva har du gjort i da
Jeg: Ikke noe spesielt, avtalt møte med advokat og snakket i Stortinget, du da?
Og der ble han taus gitt
Men den liker ikke jeg [emoji23] Må være salt.Panda, eneste som er spiselig[emoji6]
Jobber mandag kveld og så fri i 8 dager
Haha. Kanskje ikke så rart [emoji14]Samtale med mannen
Han: Nå kjære, hva har du gjort i da
Jeg: Ikke noe spesielt, avtalt møte med advokat og snakket i Stortinget, du da?
Og der ble han taus gitt
Ikke noe alle kan si hvertfall [emoji14]Han fikk forklaring etterpå, og den var ganske logisk, men ganske morsomt å kunne si noe slikt
Men den liker ikke jeg [emoji23] Må være salt.
Digg !Jobber mandag kveld og så fri i 8 dager
Ja. Men da får hun ikke mer, så blitt bedre.Auda. Vondt med den bitinga da [emoji87]
Ja det skal bli braDigg !
Trenger ikke lapp, det synes raskt hvem som er mest vimsete [emoji23]Nei da. Ha en svær navnelapp med nicket og vin i ene hånda. Går raskt over
Ser dårlig ut akkurat det menSå godt da[emoji2] håpe på fint vær da[emoji2]
Sååå deilig [emoji173]Jobber mandag kveld og så fri i 8 dager
Det er braJa. Men da får hun ikke mer, så blitt bedre.
Ser dårlig ut akkurat det men