Da har du ikke sett bilde av megDere er de søteste jentene jeg vet om [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du ikke sett bilde av megDere er de søteste jentene jeg vet om [emoji173]
Den så jeg ikke men Okei Hehe . Jeg hadde vært med jegSom var akkurat min kommentar når jeg kom inn
Hehe sexyDa har du ikke sett bilde av meg
Takk. Jeg gjør det og mer til [emoji173] Men man vil så gjerne!
Bare en helt vanlig "bad hairday"Hehe sexy
Åpent i morgen også da [emoji39] Ellers er jo enkelte butikker åpne til 2300 [emoji14]
Og dersom man leser litt for og har dysleksi kommer man frem til at du har kjøpt nytt deksel til telefonen av snop..Ahh byttet deksel på tlf . Befrielse . Andre var stort og klumpete . Og dette kuuuuulere høhø og gjett hvem som er kvalm. All snop gone
Hehe ja men hår ja. Jeg ser virkelig ikke bra ut på håret. Mistet mye og kort fremme på sidene .Bare en helt vanlig "bad hairday"
Hehe da hadde ikke det dekselet vart lengeOg dersom man leser litt for og har dysleksi kommer man frem til at du har kjøpt nytt deksel til telefonen av snop..
Høres ganske upraktisk ut
Nam. Lakris!
Mitt ekte er bare tynt og pistrete, så ikke så bra her heller.Hehe ja men hår ja. Jeg ser virkelig ikke bra ut på håret. Mistet mye og kort fremme på sidene .
Var litt det jeg også tenkteHehe da hadde ikke det dekselet vart lenge
Det ville jeg og se. Men mannen stakk ut. Og vi ser det sammen så [emoji85] ble Ace Ventura [emoji23]
Haha ja. Men blir nok søndagstitting da. Tenker meg ut i morgen med lillesøster såVi og ser det sammen[emoji2] kjipt å måtte vente da.
Er så lei posten altså
Nå er pakken sendt til lampeland...
Haha ja. Men blir nok søndagstitting da. Tenker meg ut i morgen med lillesøster så
Håret mitt er tykt nok i grunn, men litt rart fremme . Småpistrete og ujevnt . Og tusen takk forrestenMitt ekte er bare tynt og pistrete, så ikke så bra her heller.
Men du, jeg nekter å tro deg.
PÅ de bilden jeg har sett av deg så er du rålekker
Ja jeg er en snopegrisVar litt det jeg også tenkte
Tja sier det når hun har mer enn 3 innlegg [emoji23]Hva heter hun her da?[emoji2]
KjempeÅlreit å ha noe å se på søndag også da[emoji2]