♡ Skravletråd JUNI ♡

Herregud altså! Spiste en håndfull med tortillachips. Nå er jeg så mett jeg bare hikker [emoji23]

Tenkte faktisk også å legge meg nå da. Er i seng i det minste. Mannen kan ikke snorke nå sidrn han ikke er hjemme. Så kanskje jeg faktisk sovner raskere i dag. :)

Natta alle ! [emoji1]
Fort deg å legg deg nå [emoji6] god natt og sov godt [emoji173]️

Hehe nei enig i at magen min ikke er stor. Men tror det skjuler seg en egen snope og junkmage der en plass likevel og den rommer mye:p
[emoji23] godt gjemt? Herlig da [emoji4] jobber mot en samlere midje, LANG vei igjen da men eneste jeg ville ha på godte bildet ditt var fudgen [emoji23]

Katta venter på mannen, hun blir ofte ikke fornøyd når jeg gir henne kveldsmat og har til tider mast på mannen om jeg har gitt henne først for jeg skal vist ikke gi henne det virker det som, spenende å se hvordan hun reagerer når jeg gir og mannen ikke kommer får søndag [emoji54]

Et døgn? Hva gjøre du med dem? [emoji54]
Først dele kartoflene i passe store strimler.
Koke dem til 5 minutter får de er ferdige.

Legge dem utover et stekebrett kledd med matpapir og la de dampe fra seg og kjøle ned.

Sette brettet med de nesten ferdig kokte kartoffelstrimlnepå brettet inn i dypfryseren for å tørfryses (må ikke dekkes med noe) i minst 20 timer.

Ta opp og la tine.
Friter på ca 120 grader i 5 minutter.
Legg utover kjøkkenpapir og tørk av
Ta opp, og sett varmen opp til maks, helst en 180-190 grater, ha dem i til de blir gyldne.
Ha på kjøkken papir og tørk av, legg i serverings skål og strø grovt salt over

Edit: Med kartofler mener jeg selvfølgelig poteter

Først dele kartoflene i passe store strimler.
Koke dem til 5 minutter får de er ferdige.

Legge dem utover et stekebrett kledd med matpapir og la de dampe fra seg og kjøle ned.

Sette brettet med de nesten ferdig kokte kartoffelstrimlnepå brettet inn i dypfryseren for å tørfryses (må ikke dekkes med noe) i minst 20 timer.

Ta opp og la tine.
Friter på ca 120 grader i 5 minutter.
Legg utover kjøkkenpapir og tørk av
Ta opp, og sett varmen opp til maks, helst en 180-190 grater, ha dem i til de blir gyldne.
Ha på kjøkken papir og tørk av, legg i serverings skål og strø grovt salt over

Edit: Med kartofler mener jeg selvfølgelig poteter

Det skjønte jeg [emoji6]

Skikkelig my jobb med dem da [emoji54]

Katta venter på mannen, hun blir ofte ikke fornøyd når jeg gir henne kveldsmat og har til tider mast på mannen om jeg har gitt henne først for jeg skal vist ikke gi henne det virker det som, spenende å se hvordan hun reagerer når jeg gir og mannen ikke kommer får søndag [emoji54]
Herlig med personlighet da. Spiser om hun er sulten [emoji8]

Back
Topp