Mannen min er slem og kom med isMannen er slem som sender meg bilde av kake som ei kollega av oss har lagd [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min er slem og kom med isMannen er slem som sender meg bilde av kake som ei kollega av oss har lagd [emoji54]
Jaa. Katter er rare dyr [emoji14] Virkelig.Joa altså gir jeg henne sluker hun det i seg, men maser for rutinen er at mannen gir henne [emoji87]
Tja tror nesten det ville hvert verre for da ville jeg ihvertfall spist, vel om det hadde hvert Smoothiene is ville det hvert positivt daMannen min er slem og kom med is
Jupp! Hun elsker å be med mannen også, legger seg tilrette på bønneteppe og har gjort det fra første gang han kom til Norge [emoji7] veldig spesiell katt [emoji6]Jaa. Katter er rare dyr [emoji14] Virkelig.
Så kult! Sikkert fornøyd da? Hvor gammel?
Ja!! Jeg er medBurde blitt feira med en bvfest i landet [emoji56][emoji324][emoji324][emoji7][emoji1]
Egentlig litt kjedelig. Vi var så mange på jobb med så lite å gjøre. Men var sosialt da hvertfallBra det Fin dag på jobb?
Lampeland. Dattera mi elsker Lampeland. Sist gang vi skulle kjøre forbi så satt ho : "Mamma, er vi snart i Lampeland??" Om og om igjen. Ikke at det er så mye spennende å se der da [emoji23][emoji23][emoji23]Er så lei posten altså
Nå er pakken sendt til lampeland...
Spennende. Hva prata du der om?Samtale med mannen
Han: Nå kjære, hva har du gjort i da
Jeg: Ikke noe spesielt, avtalt møte med advokat og snakket i Stortinget, du da?
Og der ble han taus gitt
Det tar liksom litt lenger tid for Musemor som lager pommes frites på en.... Litt annen måte enn meg som "sprer dem utover og slår på mikroen" ;-)Det tar ikke så lang tid da [emoji6] men ikke akkurat hverdagsmat [emoji23]
LagerEt døgn? Hva gjøre du med dem? [emoji54]
Hadde bare møte med noen med tilsvarende jobb som meg om ting vi hadde felles interesser om.Spennende. Hva prata du der om?
I mikroen?????Det tar liksom litt lenger tid for Musemor som lager pommes frites på en.... Litt annen måte enn meg som "sprer dem utover og slår på mikroen" ;-)
Der ja.Først dele kartoflene i passe store strimler.
Koke dem til 5 minutter får de er ferdige.
Legge dem utover et stekebrett kledd med matpapir og la de dampe fra seg og kjøle ned.
Sette brettet med de nesten ferdig kokte kartoffelstrimlnepå brettet inn i dypfryseren for å tørfryses (må ikke dekkes med noe) i minst 20 timer.
Ta opp og la tine.
Friter på ca 120 grader i 5 minutter.
Legg utover kjøkkenpapir og tørk av
Ta opp, og sett varmen opp til maks, helst en 180-190 grater, ha dem i til de blir gyldne.
Ha på kjøkken papir og tørk av, legg i serverings skål og strø grovt salt over
Edit: Med kartofler mener jeg selvfølgelig poteter
Skjønner, moro da artig å være der. Sånn sett har jeg og vært der og prata. Men ikke faglig [emoji23]Hadde bare møte med noen med tilsvarende jobb som meg om ting vi hadde felles interesser om.
Ikke noe politisk, men var der og jeg pratet (selv om ikke fra talerstolen)
Det kunne jeg gjort om jeg hadde en frityrgryte. Vet jeg kan fritere i jerngryta, men... Skjer ikkeKan også kjøpe slike i frysedisken (som ikke er av typen exspress) og begynne på punktet "tine", men foretrekker å lage fra bunnen