Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Bare så at sandvikasenteret stenger 3 timer tidligere. Og en lokal kiwi her.Etter hva jeg har sett så stenger de ikke tidligere her
Til vanlig får jeg sove til 10-11 tiden i helgen, men i dag stod jeg opp med barna siden han er utslitt.Jeg og [emoji14] men skal holde meg litt til. Eldste har lyst å vekke pappa og. Det kjekkeste som finnes [emoji23]
God morgen til deg også, skal du noe spennende i dagGod morgen
Kan jo også hende de ikke har oppdatert sidene helt også.Ok. Bare så at sandvikasenteret stenger 3 timer tidligere. Og en lokal kiwi her.
Stenger tidligere her igsåOk. Bare så at sandvikasenteret stenger 3 timer tidligere. Og en lokal kiwi her.
Skal bli rom til frøken mageboer.
Det gjør jeg im jeg vil
Hahaha. Spilte nå kort med han i dag og tok en cider med han før han gikk for en fest Godt nok det. [emoji23] Snart legge to unger og sette på en Ringenes Herre. Kose meg videre med cideren før det er sovetid Er egentlig trøtt allerede. Men sovna dessverre på sofaen og mannen lot meg sove i over en time. Så natta blir gjerne vanskelig å sovne i alikevel da [emoji23]
Uh kake da!? Elsker kaker. Eller noen bedre enn andre [emoji14]
God morgen [emoji4]God morgen, god morgen
Forhåpentligvid ikke men får se igjen om 1 år
God morgen musemorGod morgen jenter
Herlig da [emoji4] Ja, tiden blir bare borte egentlig... [emoji85] Mi er litt yngre, snart 16 måneder. Hehe. 30 er ingen alderLille J? Hun blir 2 i juli. Ååh herreguud så fort tiden går[emoji33][emoji33] å jeg blir 30 på søndag, kjenner jeg får litt angst for det[emoji23]
Ja vil jo vinneVil du da?[emoji6]
Jeg sovna forsåvidt ganske raskt. Men gjett hvem som ble vekka av en småfull mann? [emoji23][emoji23] Joda. Meg. Vært våken i mange timer allerede jeg gitt [emoji23] Gikk ikke prøve sove igjen når mannen som sover ikke har kontroll over armene sine. Så de fløy jo her og der og fikk plutselig en albue rett i ryggen. Da ga jeg opp. Så nå har vi andre spist frokost og ser nå my little pony [emoji23]Fort deg å legg deg nå [emoji6] god natt og sov godt [emoji173]️
Æsj ja. Folk kan være fæle. Helst bedre de spør om de lurer på noe. I forhold til blikk og hvisking [emoji33]Da kan vi være to. Nå ser jeg jo full ut i tillegg [emoji14] Fælt. Mange som glor....
Haha gnir det inn han [emoji33][emoji23]Mannen er slem som sender meg bilde av kake som ei kollega av oss har lagd [emoji54]
Ligger på 7 jeg å lurer pp hvor mange innlegg jeg bør haJippi, var inne og sjekket listen.
Jeg klarte å skravle meg opp fra 96. til 21. plass i går