♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg og [emoji14] men skal holde meg litt til. Eldste har lyst å vekke pappa og. Det kjekkeste som finnes [emoji23]
Til vanlig får jeg sove til 10-11 tiden i helgen, men i dag stod jeg opp med barna siden han er utslitt.
Han skal få sove lenge, er bare at jeg ønsker å hente symaskinen min og den står det inne, men det står noe oppå den så dersom jeg henter den kommer jeg til å vekke han...

Ok. Bare så at sandvikasenteret stenger 3 timer tidligere. Og en lokal kiwi her.
Kan jo også hende de ikke har oppdatert sidene helt også.
Men uansett, jeg må blant annet på polet og det stenger kl 15, og sentret stenger til vanlig kl 19.
Dersom det stenger tidlig vil det stenge kl 16-18 et sted, og jeg har planer om å være der senest kl 14 så det går nok bra

Hahaha. Spilte nå kort med han i dag og tok en cider med han før han gikk for en fest ;) Godt nok det. [emoji23] Snart legge to unger og sette på en Ringenes Herre. Kose meg videre med cideren før det er sovetid :) Er egentlig trøtt allerede. Men sovna dessverre på sofaen og mannen lot meg sove i over en time. Så natta blir gjerne vanskelig å sovne i alikevel da [emoji23]

Deilig med en kveld alene da[emoji1] håper du fikk sove til slutt..

Lille J? Hun blir 2 i juli. Ååh herreguud så fort tiden går[emoji33][emoji33] å jeg blir 30 på søndag, kjenner jeg får litt angst for det[emoji23]
Herlig da [emoji4] Ja, tiden blir bare borte egentlig... [emoji85] Mi er litt yngre, snart 16 måneder. Hehe. 30 er ingen alder ;)

Fort deg å legg deg nå [emoji6] god natt og sov godt [emoji173]️
Jeg sovna forsåvidt ganske raskt. Men gjett hvem som ble vekka av en småfull mann? [emoji23][emoji23] Joda. Meg. Vært våken i mange timer allerede jeg gitt [emoji23] Gikk ikke prøve sove igjen når mannen som sover ikke har kontroll over armene sine. Så de fløy jo her og der og fikk plutselig en albue rett i ryggen. Da ga jeg opp. Så nå har vi andre spist frokost og ser nå my little pony [emoji23]

Back
Topp