Takk søta ❤Krysser fingre[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søta ❤Krysser fingre[emoji173]️
Om det blir godt planlagt tenker jeg det er en del gjerne som faktisk kommer. I god tid da og med frister. Mtp reisevei og slikt noeJa!! Jeg er med
Ja det blir braÅh hørtes deilig ut
Tenker du ut måneden?Ligger på 7 jeg å lurer pp hvor mange innlegg jeg bør ha
God morgenGod morgen fint folk
Vet du? Jeg sovna faktisk ganske kjapt når mannen ikke var her. Tok på vifta på rommet så jeg hadde litt støy. Da ble heller ikke pipinga så veldig klar i ørene. Så det hjalp godt. Men kan ikke ha den på når mannen er hjemme. Han blir forkjølt bare man blåser på han [emoji23]Deilig med en kveld alene da[emoji1] håper du fikk sove til slutt..
Ja jeg vil jo vinne aquaplay så må ligge langt nedTenker du ut måneden?
Jeg er veldig fornøyd med 21. siden jeg ikke hadde skravletid den første dagen i måneden eller får godt ut på ettermiddagen i går..
Ønsker å ligge på topp 25 når denne måneden tar slutt, men tviler på at jeg klarer det da jeg er på ferie den siste uken i denne måneden
Herlig da [emoji4] Ja, tiden blir bare borte egentlig... [emoji85] Mi er litt yngre, snart 16 måneder. Hehe. 30 er ingen alder
Hørtes mektig ut da [emoji87]Dette var kosmos kake[emoji1] en slags bløtkake.. God men veldig søt[emoji12]
Imponerende ! [emoji123]Jippi, var inne og sjekket listen.
Jeg klarte å skravle meg opp fra 96. til 21. plass i går
Sovet godt?God morgen
Det er jeg ikke sikker på om du vil klareJa jeg vil jo vinne aquaplay så må ligge langt ned
Hehe jaja. Blir bra med en powernap daGod morgen. Jeg sovna raskt i går. Eller raskt til å være meg. Det var nydelig. Våkna brått når mannen kom hjem fra fest da. Guri de mannfolka er bråkete og snakkesyke.... Får ta en powernap senere [emoji23]
Det klarer jeg sikkertDet er jeg ikke sikker på om du vil klare
Litt ærend da. Her også i grunn . Gratiss til mamma. Her skal det pakkes og så reiser vi avgårde. Frøkna sovner forhåpentligvis i bilenGod morgen.
Lillemor skulle på badet. Helt til hun oppdaget dukkevogna til mellomste i gangen. Den har stått under senga hennes og ikke vært mye brukt så lillemor har vel ikke sett/tenkt over den før. Hun elsker å leke med min gamle dukkevogn når hun er hos mamma. Så å få henne inn på badet gikk nesten ikke...
Men nå er hun stelt og jeg skal ta en kjapp dusj.
Vi skal ja frokost, handle mat, på apoteket (for eldstemann oppdaget i går kveld at "oi da. Den viser 0" på astmamedisinen sin. Og trakk slutningen om at kanskje derfor han har vært så tung i pusten de siste par dagene
Logisk nok er han altså ikke så ille, og som jeg trodde moden for nedtrapping nå som bjørka er ferdig, men jeg har nølt litt nettopp pga at han var tung. Vel tung uten medisin. Da trapper vi ned. Men vi må ha ny.)
Og 1330 hente min bestemor og dra til campingplassen mine foreldre har vogn på. For mamma har bursdag og feirer der.
Enig. Så går stort sett med samboer [emoji14] For jeg har gått alene med datteren og fått noen blikk. Kan forstå det; men allikevel. Jeg har bare dårlig balanse [emoji14]Æsj ja. Folk kan være fæle. Helst bedre de spør om de lurer på noe. I forhold til blikk og hvisking [emoji33]
God morgen SynGod morgen fint folk [emoji173]️