♡ Skravletråd JUNI ♡

Hvor lang tid tar den da? Om jeg tar en buss bruker jeg jo ett halv døgn eller mer [emoji23] Kjappere med fly for min del hvertfall :)
For å si det slik.
Jeg bor ikke i Oslo, men jobber ikke så langt fra Ullevål stadion..

Hm. Litt sånn at de nye medisinene ikke fungerer så kunne likesågodt vært uten fordi jeg allikevel må ta Paralgin... Snakket med legen min i dag, mannen ringer nevro til uka. Eller legevakt i helgen eventuelt. Mister mange kilo på kort tid, og medisinene spiser elektrolyttene mine fra før så ja. Ble vel ikke gå sånn så lenge vel. Takk som spør [emoji173]

Har du hatt en fin dag?
Uff så kjipt at du strever sånn nå
Liker ikle det jeg

Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]

Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da :D Var superkoselig [emoji7]

Jeg og mener hun skrev noe om her i Hønefoss en gang, men... kan godt være jeg blander hu og noen andre der[emoji28]

Endelig helg![emoji1] skulle egentlig jobbet i helga, men har blitt permittert...
Planer om å holde på i "hagen", pynte opp veranda, og plante om litt blomster[emoji2] regn her også, men vi er da vanntette?![emoji23]
Så deilig da :) Vi har ikke hage engang vi. Kjedelig.

Back
Topp