Hodepine er fryktelig. Søvn hjelper som regel hvertfall God bedring!
Ikke sånn sykt vondt, bare sånn irriterende vondt. Og trøtt. Så ja, sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepine er fryktelig. Søvn hjelper som regel hvertfall God bedring!
For å si det slik.Hvor lang tid tar den da? Om jeg tar en buss bruker jeg jo ett halv døgn eller mer [emoji23] Kjappere med fly for min del hvertfall
Bra det Fin dag på jobb?Ja nå er det hvertfall helg
Uff så kjipt at du strever sånn nåHm. Litt sånn at de nye medisinene ikke fungerer så kunne likesågodt vært uten fordi jeg allikevel må ta Paralgin... Snakket med legen min i dag, mannen ringer nevro til uka. Eller legevakt i helgen eventuelt. Mister mange kilo på kort tid, og medisinene spiser elektrolyttene mine fra før så ja. Ble vel ikke gå sånn så lenge vel. Takk som spør [emoji173]
Har du hatt en fin dag?
Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]
Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da Var superkoselig [emoji7]
HalvårligEr det bra eller dårlig? Jeg tok her om dagen. Grøss.
Jeg vet [emoji173] Og takk! Men føler meg ikke som en god mamma i denne formen.
Hodepine. Frister med seng. Litt tidlig, så sikkert mobil på senga. Men. Hodepine.
Så deilig da Vi har ikke hage engang vi. Kjedelig.Endelig helg![emoji1] skulle egentlig jobbet i helga, men har blitt permittert...
Planer om å holde på i "hagen", pynte opp veranda, og plante om litt blomster[emoji2] regn her også, men vi er da vanntette?![emoji23]
Wæææ. Gæren. Gjorde det vel ikke? [emoji14]Det er sant[emoji1] eldste har vært på vei uti idag også![emoji33] 14 grader og regn....[emoji849]
Mi og [emoji23] Men da må du sette på den med litt fart i
Hm. Hvis det regner så [emoji14]20 syntes jeg hadde vært ett fint mål
Samme her! Jeg fikk advarsel forrige uke. Må passe på.Snart må sikkert Tamara gi meg en advarsel, jeg har vel sånn 6-7 på rad nesten ukentlig fordi dere brått blir stille når jeg glemmer å sjekke
Hahaha din egen feil. Jeg hadde jo laga en tråd om ostepop. Burde minna deg veldig på det der [emoji23][emoji85]
Jeg har -3 siden tirsdag, men det teller ikke [emoji23]Jeg kan skryte av -1,3 siden mandag!![emoji33]sikkert bare vann....men fornøyd allikevel![emoji1]
Sove godt [emoji8]Ikke sånn sykt vondt, bare sånn irriterende vondt. Og trøtt. Så ja, sove
Bursdag ×2
Kb får mulifens overnatting
Haha [emoji23] Du er godÅåh. Så ikke feil ut. Har kjøpt ostepop. Men den er jo ikke god før i morgen [emoji23][emoji85]
Ikke så ille langt borte daFor å si det slik.
Jeg bor ikke i Oslo, men jobber ikke så langt fra Ullevål stadion..
Hahaha. Ikke sant. For er sikker på jeg skrev at om hu er i Stavanger en gang måtte hu rope utJeg og mener hun skrev noe om her i Hønefoss en gang, men... kan godt være jeg blander hu og noen andre der[emoji28]