♡ Skravletråd JUNI ♡

Burde vel hatt det i en storby da. Og må vel godt planlegges mtp overnatting og reise for enkelte (les:meg fra Stavangerområdet) [emoji23]

Men hadde vært veldig gøy !
Phuuuu...
Her er det egentlig bare 2 alternativer.

1. Stavanger fordi det er her Sandvik som driver BV holder til (og Tamara bor)
2. Oslo, kanskje den byen det er enklest å komme seg til uansett hvor i landet man bor

Phuuuu...
Her er det egentlig bare 2 alternativer.

1. Stavanger fordi det er her Sandvik som driver BV holder til (og Tamara bor)
2. Oslo, kanskje den byen det er enklest å komme seg til uansett hvor i landet man bor
Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]

Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da :D Var superkoselig [emoji7]

Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da :D Var superkoselig [emoji7]

Jeg trodde også at Tamara ikke bor der Sandvik er. Mer østlandet et sted

Kan hende jeg tar feil med tanke på Tamara...
(Jeg tar mye feil om dagen, hallo, jeg trodde vekten til et elektron var 1,6*10^-19 kg :P )
Har aldri vært BV-treff i min tid som jeg vet om.

Stemmer for Oslo, syns jeg har litt for mange reisedøgn som det er for tiden :p

Hodepine. Frister med seng. Litt tidlig, så sikkert mobil på senga. Men. Hodepine.

Kom du gjennom til NSB til slutt ? ;) jobbet til 12.00 så var jeg til gyn . Så hentet småtrolla halv 3 :) nå er det snart take away her . Reiser på hytten i morgen

Ååh jada! Kom igjenom til Nsb. Etter 20 nye min[emoji23] men fikk sånn halveis svar på det jeg lurte på[emoji2]

God kveld[emoji1] så koselig å se deg her igjen![emoji173]️
Alt bra?

Hey hey. Joa det går, litt stressa nå for morgen dagen. Skal feire bursdag og masse som må klaffe [emoji28] men ellers all good.
Hva med deg??

Back
Topp