>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så enig med deg. Da er det lett å la de ligge [emoji7]Haha, ja, de er best da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enig med deg. Da er det lett å la de ligge [emoji7]Haha, ja, de er best da!
Phuuuu...Burde vel hatt det i en storby da. Og må vel godt planlegges mtp overnatting og reise for enkelte (les:meg fra Stavangerområdet) [emoji23]
Men hadde vært veldig gøy !
Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]Phuuuu...
Her er det egentlig bare 2 alternativer.
1. Stavanger fordi det er her Sandvik som driver BV holder til (og Tamara bor)
2. Oslo, kanskje den byen det er enklest å komme seg til uansett hvor i landet man bor
Perfekt helg da[emoji1]
Deilig å slappe av og da Koselig hos svigerfar?Njaa, skal på besøk til svigerfar ellers blir det å slappe av resten av kvelden.
Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]
Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da Var superkoselig [emoji7]
Jeg vet [emoji173] Og takk! Men føler meg ikke som en god mamma i denne formen.Man gjør sitt beste hver dag. Annet kan man ikke gjøre rett og slett. Og hu koser seg helt sikkert hjemme med deg også [emoji8]
Hellige jul, det hørtes lite fristende ut[emoji23]
Stor forskjell ja. Men søt blir han nok uansettJa for stor forskjell på den jeg ville ha og den mannen mente var en god erstatning [emoji23]
Denne ville jeg ha men de ble utsolgt
Mannen sitt valg
Kan hende jeg tar feil med tanke på Tamara...Bor Tamara i Stavanger? Trodde hu var i Hønefoss/nærheten av der jeg [emoji56]
For min del er Stavanger greit haha.
Men å ta en helgetur til Oslo er ikke så ille det heller [emoji14]
Vet Sandvik er i Stavanger. Har vært på mange BV treff med babyer og gravide. Og den ene gangen arrangerte BV det og vi fikk både gaver og kake i parken da Var superkoselig [emoji7]
Ja veldig kjekt
Håper jeg også
Kom du gjennom til NSB til slutt ? jobbet til 12.00 så var jeg til gyn . Så hentet småtrolla halv 3 nå er det snart take away her . Reiser på hytten i morgen
God kveld[emoji1] så koselig å se deg her igjen![emoji173]️
Alt bra?
Nå ble til og med jeg uten matlyst sulten [emoji4]Vis vedlegget 226670 Helt greit når begge er slitne og alle sulten
God helg
Haha, 17.mai henger godt i![emoji23]
Håper Tamara ser dette da [emoji14] Vi trenger svar [emoji23]Jeg trodde også at Tamara ikke bor der Sandvik er. Mer østlandet et sted
Mi og [emoji23] Men da må du sette på den med litt fart iVesla har fått helt dilla på "bæ bæ lille lam" [emoji28] og det er så klart fantorangen som skal dynge[emoji85]