>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hatt en fin dag da? [emoji1]Jepp, jobb her også[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en fin dag da? [emoji1]Jepp, jobb her også[emoji1]
Åå så flink ! [emoji123][emoji123]Jeg kan skryte av -1,3 siden mandag!![emoji33]sikkert bare vann....men fornøyd allikevel![emoji1]
Ja santKnallsøte klær[emoji7]
i morgen og med mann og barnNår, hvor og med hvem?[emoji2]
Ja veldig kjektÅååh, ønsker meg hytte[emoji4] eller at noen hadde hatt ei hytte som vi kunne brukt når vi ville[emoji6]
Synes drn er god jegJoa for skal man først kjøpe noe sånt kan man heller kjøpe kvikk lunsj [emoji6]
Det er lett for detSnart må sikkert Tamara gi meg en advarsel, jeg har vel sånn 6-7 på rad nesten ukentlig fordi dere brått blir stille når jeg glemmer å sjekke
Var ikke det men noe anneyHuff, kjedelig når det er små forandringer
Noe som ikke er som det skalOi, det var ofte, noe galt?
Koselig daJa. Ganske grei dag. Strikka ferdig ene armen. Spilt bingo. Og har tatt med meg 3 av de for å trimme i ei trapp Sporty vettu hihi
Du da?
Nei ikke forandringer heldigvis men noe annetJeg fikk svar om at jeg trenger ikke ta før om tre år.
Heldigere jeg.
Forandringer på din?
Håper jeg ogsåÆsj. Håper den er helt fin om et år da.
Ikke jeg hvertfallGår vi for 17000 her denne måneden?![emoji1][emoji41]
Så bra daKoselig da
Jofa fin dag her
Nja enr delen var bra men ikke andreVar den ikke bra?[emoji849]
Nei ikke forandringer heldigvis men noe annet
Sånn sett, ikke så farlig å spise litt.Fordi du vil føle kiloene snike seg på mens du spiser [emoji23]
Den går i bhg om dagen[emoji23] vi øver på sanger til besteforeldredagen, og hver gang dem stiller seg opp begynner dem og synge den[emoji23]
Henger sammenHva annet finner de på celleprøver da? Trodde det var bare celleforandringer jeg
Og da begynte du?[emoji28] bare helga da håper jeg[emoji4]
Snart må sikkert Tamara gi meg en advarsel, jeg har vel sånn 6-7 på rad nesten ukentlig fordi dere brått blir stille når jeg glemmer å sjekke