♡ Skravletråd JUNI ♡

Er der en gang mnd etter lønn [emoji4] også innom magnesium for må innom kiwi [emoji23]

Liker meg best her da [emoji4]
46e174cdae3c9d82c40d44aba77e6bad.jpg

Aldri vært i Arvika uten om på mc donalds[emoji6] stoppet der etter at vi var å hente en hund inni skogen der et sted[emoji23]

Minna meg forresten om minste i hus på 6.5 år. Hu begynner virkelig å bli litt utspekulert [emoji23]

I går feks. Når hu la seg, sov allerede pappaen i hus. Han står opp 0500. Så han legger seg tidlig i ukedagene. Og hu svarte meg etter jeg fulgte hun opp i senga
"Om ikke du sitter med meg mamma, til jeg sovner, skal jeg hyle så høyt at pappa våkner"

Jeg ble selvsagt sittende lettere irritert [emoji23]

I dag hadde de laga kroner på sfo. Med navn og glitter på. Når jeg henta hu, sier ene ansatte der at alle hadde laga slik, men det var bare minste som virkelig hadde bursdag i dag da. Så da var det ekstra stas.
Da måtte jo jeg si at da er de blitt lurt. For den er ikke før i november [emoji23]
Hu som hadde høsta bursdagssanger og masse klemmer og først i lek og slikt.

Joda. Lover godt i fremtiden? [emoji23][emoji23][emoji23]

Haha, for en liten luring!![emoji23][emoji23]

Vesla har fått helt dilla på "bæ bæ lille lam" [emoji28] og det er så klart fantorangen som skal dynge[emoji85]

Aldri vært i Arvika uten om på mc donalds[emoji6] stoppet der etter at vi var å hente en hund inni skogen der et sted[emoji23]
Ser at mobilen ikke liker Magnor [emoji23]

Bor rett ved McDonald's, men man må nesten inn i byen her [emoji7]

Ser at mobilen ikke liker Magnor [emoji23]

Bor rett ved McDonald's, men man må nesten inn i byen her [emoji7]

Skal også sies at vi ikke stoppa etter at vi henta hunden stakar, da dro vi rett hjem. Kun tisse pauser og lufteturer[emoji6] Vi stoppa der da vi hadde vært å hilst på og bestemt hvilken vi skulle ha[emoji4]
Hørt at det er veldig fint der ja[emoji4]

Back
Topp