Koselig det da. Synes det er hyggelig med en babyplan daHuff da! Man må nok høre på kroppen, håper helsa blir bedreVi ønsker oss tre, men tiden vil vise
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig det da. Synes det er hyggelig med en babyplan daHuff da! Man må nok høre på kroppen, håper helsa blir bedreVi ønsker oss tre, men tiden vil vise
![]()
Blei jo plutselig 600 ogGjorde det ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Heldiggris [emoji23]Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]
Sant santKan ta enda ei veske jeg [emoji23] En dame har vel aldri for mye vesker? [emoji23][emoji56]
Nei nei, denne er min [emoji23]Kan ta enda ei veske jeg [emoji23] En dame har vel aldri for mye vesker? [emoji23][emoji56]
Ja, han har kun bodd i Skandinavia i 3 år, vi bor i Sverige og han var påbudt besøksvisum, frem og tilbake i 2 år [emoji54]Ååh, har du også mann med arabisk som morsmål?Jeg har hørt at det kan være litt vanskelig med de ulike dialektene ja, men har ikke fått særlig erfaring med det enda
![]()
Er ikke så verst neiÅh det hørtes så koselig ut [emoji7]
Så søt du er [emoji173]️ er her ihvertfall for degGlad jeg har dere å prate med i ensomheten gjennom dagen/natta [emoji8][emoji7]
Det er jo et skritt i riktig retning hvertfallhåper du tar et langt skritt til til i morgen og da
Jo takk jeg har det fint. Søstern var barnevakt her mens jeg var på møte, og hun hadde shina kjøkkenet mitt. Digg. Og nå ligger jeg i senga mellom to små trøtte jenter, som holder rundt meg fra hver sin kant, så jeg har det i grunn ganske så bra![]()
Ja, det er koselig å planlegge, men vi har lært mange ganger at livet ikke alltid går etter planeneKoselig det da. Synes det er hyggelig med en babyplan daOg som du sier så får man ta det underveis. Det er veldig moro, Så sånn sett kunne jeg nok hatt mange barn.
Der minna du meg på jeg hadde noe der også ja [emoji23] Glemmer slikt jeg [emoji23][emoji23]
Hu skal sende meg videre. Jeg nekter at hu skal gjøre problemene mine mindre enn de er hvertfall.
Om hu gjør det får hu søren sende meg til dps igjen også. For jeg mister hodet da [emoji23]
Når jeg først sovner går det jo greit. Men å sovne er helt håpløst.
Det går nok bra Shadow [emoji173]Tenker på det hele tiden, litt spent på veiing imorgen [emoji54] prøver å være litt aktiv også selvom det jo er vanskelig
Stiger raskt [emoji23]Blei jo plutselig 600 og![]()
Kjempe [emoji7]Sant santjeg syns den var skikkelig fin [emoji173]
Okioki [emoji23] Håper på tightsen jeg da eller strikkepakkerNei nei, denne er min [emoji23]
Åh, det hørtes komplisert ut! Men han har fått opphold i Sverige nå? Kan jeg spørre hvordan dere gjorde det i forhold til å lære opp barn i både arabisk og norsk/svensk? Snakket han alltid til barnet på arabisk for eksempel?Ja, han har kun bodd i Skandinavia i 3 år, vi bor i Sverige og han var påbudt besøksvisum, frem og tilbake i 2 år [emoji54]
Ja de ulike dialektene har like store forskjeller som norsk og svensk, men jo mer man hører av de jo lettere er det [emoji4]
Vi lå også å koste med minsta før sengetid. Da ligger hu i armkroken og vi prater om dagen og alt det som har skjedd og hva vi ser frem til. Favoritt på kvelden. Normalt er eldste også med. Men hu var på svømming til sent.Er ikke så verst nei![]()
Takk![]()
Ja, jeg føler jeg har fått gjort omtrent alt jeg satte meg mål for å gjøre i dag, så er fornøyd!Enn du, har du hatt en fin dag?